اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت:

جلوگیری از خام‌فروشی از مزایای صنعت پتروشیمی است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت گفت: جلوگیری از خام‌فروشی از مزایای صنعت پتروشیمی است.

جلوگیری از خام‌فروشی از مزایای صنعت پتروشیمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالحسین بیات بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های پتروشیمی در منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: سرعت بخشیدن به طرح‌های پتروشیمی در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار دارد و در این راستا کوتاهی نمی‌کنیم.

وی افزود: وزارت نفت تاکنون اقدامات مؤثری برای تکمیل طرح‌های پتروشیمی اندیشیده که انتظار داریم به زودی به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.

معاون وزیر نفت خاطر نشان کرد: توسعه زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی امر مهم و ضروری است که صنعت نفت تاکید زیادی بر این مهم دارد.

بیات اضافه کرد: برنامه‌های توسعه صنعت پتروشیمی در بستر سیستم بانکی کشور قابل اجراست و مشارکت بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری به توسعه این صنعت شتاب خواهد بخشید.

وی ادامه داد: از سیستم بانکی انتظار داریم در صنعت پتروشیمی همکاری کند و بدون تردید این همکاری‌ها در تحقق اهداف سند چشم‌انداز 1404 در بخش پتروشیمی بسیار تاثیرگذار است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید بر حمایت صنعت پتروشیمی از مشارکت بخش خصوصی گفت: مشارکت فعالانه بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی ارزش والایی دارد و موجب پیشرفت بیشتر و بهتر این صنعت می‌شود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از خام‌فروشی از مزایای صنعت پتروشیمی است افزود: پتروشیمی در صادرات کشور جایگاه مطلوب و ویژه‌ای دارد.

بیات از تبدیل ایران به قدرت برتر پتروشیمی در منطقه خبر داد و اذعان کرد: صنعت پتروشیمی کشور دارای ظرفیت بسیار بالایی است و به فضل خدا با سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی و با تلاش و فعالیت بیشتر، روزبه‌روز این صنعت رشد می‌کند و در آینده به قدرت برتر منطقه در صنعت پتروشیمی تبدیل می‌شویم.

معاون وزیر نفت و دستیار ویژه رئیس جمهور بعد از ظهر امروز از فازهای در دست اجرا و مجتمع‌های پتروشیمی در پارس جنوبی بازدید و راهکارهای رشد و توسعه این منطقه را بررسی کردند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول