اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور وزیر نفت انجام شد

تدوین بسته جامع خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از تدوین بسته جامع خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت با دستور وزیر نفت خبر داد.

تدوین بسته جامع خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عباس خنیفر چهارشنبه‌ شب در نشست مسئولان ارشد منابع انسانی وزارت نفت با مدیران پارس جنوبی و پالایشگاه جم اظهار داشت: ارائه خدمات بهینه به کارکنان صنعت نفت از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر باید از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی از تدوین بسته جامع خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت خبر داد و افزود: این بسته حمایتی با دستور مهندس قاسمی، وزیر نفت، در حال تهیه است و تسهیلات متعددی چون وام، منازل مسکونی، خدمات رفاهی، بیمه‌ای و بهداشت و درمان را شامل می‌شود.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان کرد: در این طرح سعی شده علاوه بر ارتقای امکانات موجود، همه خدمات رفاهی در مناطق مختلف به ویژه در کنار تاسیسات و مناطق عملیاتی ایجاد شود.

خنیفر با بیان اینکه منابع انسانی و نیازهای آنها در صنعت نفت دارای اهمیت ویژه و خاصی است تصریح کرد: کار و تلاش در صنعت نفت همیشگی و 24 ساعته است و با توجه به فعالیتی که کارکنان این صنعت برای حفظ تولید نفت و به دنبال آن درآمدهای کشور دارند، نگاه مدیران صنعت نیز به آنها نگاهی حمایتی است.

بر اساس این گزارش، معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت و هیئت همراه چهارشنبه ‌شب در نشست با مسئولان پارس جنوبی و پالایشگاه جم، مسائل و مشکلات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خانواده کارکنان حوزه عملیاتی پارس جنوبی ساکن شهرک‌های مسکونی شهر جم را بررسی کردند.

کریم سلحشور و مدیران ارشد منابع انسانی صنعت نفت همچنین در نشستی با حضور مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، مشکلات و چالش‌های پیش روی این سازمان در حوزه عملیاتی پارس جنوبی را بررسی کردند.

مدیران ارشد منابع انسانی صنعت نفت همچنین در بازدید از بیمارستان توحید جم از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند؛ سلحشور همچنین از ساختمان آماده افتتاح پلی‌کلینیک تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر دیدن کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول