اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

برای میادین نفتی برنامه‌های مختلفی داریم

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: برای میادین نفتی مختلف در کشور برنامه‌های مختلفی داریم.

برای میادین نفتی برنامه‌های مختلفی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رستم قاسمی بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در توسعه صنایع نفتی و پتروشیمی به خارجی‌ها هیچ نیازی نداریم.

وزیر نفت بیان کرد: برنامه‌های مختلفی برای میادین نفتی داریم که در این راستا 26 میدان نفتی مشترک در کشور وجود دارد که به زودی قراردادهای بخشی ‌از آنها اجرایی می‌شود.

وی گفت: برخی از میادین نفتی داخل کشور از جمله در استان فارس هنوز بهره‌برداری از آنها شروع نشده که برنامه‌های مختلفی برای این میادین نیز داریم.

قاسمی اضافه کرد: امروز شرکت‌های ایرانی این توانایی را دارند که تمام نیازمندی‌های صنعت نفت به ویژه در حوزه بالادستی را تامین کنند و بدون تردید در این زمینه مشکلی نداریم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به توانمندی فارس در بحث تاسیسات نفتی و پتروشیمی افزود: استان فارس صنعتگران توانمندی در عرصه صنایع نفتی دارد که در این راستا می‌توانیم از تولیدات این استان برای تمام کشور استفاده کنیم.

وزیر نفت در مورد افزایش قیمت بنزین نیز گفت: افزایش قیمت بنزین هنوز به تصویب نرسیده است.

به گزارش فارس، در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز، 40 شرکت داخلی طراح، سازنده تجهیزات و قطعات پالایشگاهی خدمات و توانمندی‌های خود در زمینه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول