اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

پتروشیمی‌ها اشتغال پایدار را به همراه دارند

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: توسعه و حمایت از پتروشیمی‌ها اشتغال پایدار را با خود به همراه دارد.

پتروشیمی‌ها اشتغال پایدار را به همراه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رستم قاسمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از پتروشیمی‌ها و احداث پتروشیمی‌های جدید از اولویت‌های کاری وزارت نفت است.

وزیر نفت با بیان اینکه توسعه و حمایت از پتروشیمی‌ها اشتغال پایدار را با خود به همراه دارد، گفت: پتروشیمی‌های کشور که مصوبه احداث گرفتند به زودی شاهد روند تندتری در احداث خود می‌شوند.

وی اضافه کرد: استان فارس نیز پتروشیمی‌های مصوبی دارد که مانند پتروشیمی‌های دیگر در سطح کشور مراحل احداث خود را دنبال می‌کنند.

قاسمی تصریح کرد: اختصاص احتمالی 500 میلیارد دلار توسط صندوق توسعه ملی و همچنین قرار گرفتن در خط اعتبارات چین که در سفر اخیر ریاست جمهوری توافق آن حاصل شده از جمله راه‌هایی است که به احداث پتروشیمی‌ها سرعت بیشتری می‌دهد.

وی افزود: پتروشیمی صنعتی بسیار پایدار و مزیتی بزرگ برای کشور است و ما برای تامین خوراک واحد‌های پتروشیمی مشکلی نداریم.

وزیر نفت همچنین در مورد انتقال شرکت نفت فلات قاره ایران به استان فارس و شهر شیراز که سه سال پیش ساختمان آن تاسیس و قرار بود به این شهر منتقل شود، نیز گفت: کار انتقال این شرکت به موقع انجام می‌شود. 

به گزارش فارس، بعدازظهر امروز نخستین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در محل نمایشگاه شیراز با حضور وزیر نفت و مقامات استانی در 50 غرفه و با همراهی 40 شرکت افتتاح شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول