اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور شعب بانک ملی خراسان جنوبی:

برخی شعب بانک ملی ‌خراسان جنوبی طی ‌20 سال گذشته زیانده بوده‌اند‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در خراسان جنوبی با بیان اینکه بانک ملی هدف اصلی‌اش ارائه خدمات است نه سوددهی گفت: برخی شعب بانک ملی استان 20 سال است زیان می‌دهند.

برخی شعب بانک ملی ‌خراسان جنوبی طی ‌20 سال گذشته زیانده بوده‌اند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رحمت‌الله طیبی عصر امروز در نشست سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی با موضوع نقش بانک‌ها در اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار تولید ملی که همزمان با سالروز تاسیس بانک ملی ایران تشکیل شد، اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی بانک ملی ایران 35 شعبه و چهار باجه دارد.

وی با بیان اینکه 39 واحد بانکی در نقاط مختلف استان در بخش‌ها و روستاها و مراکز شهرستان‌ها به خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند، تصریح کرد: هدف ما در بانک ملی بیشتر جنبه خدماتی دارد تا سوددهی، اگرچه موسسه اقتصادی هستیم.

برخی شعب بانک ملی 20 سال است زیان می‌دهند

رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در خراسان جنوبی از فعالیت شعب بانک ملی ایران در مناطق دور افتاده استان از جمله ارسک بشرویه و حاجی‌آباد قاین خبر داد و گفت: این شعب شاید حدود 15 یا 20 سال پیش افتتاح شده اما زیان می‌دهند و همچنان به خاطر ارائه خدمات به مردم فعال هستند.

طیبی با بیان اینکه در استان بانک ملی بیشترین سپرده را در بین بانک‌ها دارد، تاکید کرد: حدود 26 درصد از سهم بازار و منابع استان را بانک ملی به خود اختصاص داده و از نظر قدر مطلق فاصله با بانک بعدی تقریبا زیاد است.

وی ادامه داد: از نظر تسهیلات هم تسهیلات روان و خوبی داریم که پرداخت می‌کنیم، به طرح‌ها، کارکنان دولت و مردم تسهیلات مناسبی ارائه می‌شود و سعی کرده‌ایم مشکلات مردم را با تسهیلات خرد و کلان حل کنیم.

65 درصد سهمیه تسهیلات بنگاه‌ها در بانک ملی پرداخت شد

رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در خراسان جنوبی با اشاره به نقش بانک ملی در توسعه بنگاه‌های اقتصادی گفت: چند سالی است که بنگاه‌ها راه افتاده و حدود 65 درصد سهمیه تسهیلات بنگاه‌ها مرتبط با بانک ملی که حدود یک هزار و 100 میلیارد تومان می‌شود پرداخت شده است.

طیبی با تاکید بر اینکه این تسهیلات تنها مرتبط با طرح‌های اقتصادی بوده است، افزود: طرح‌های متفرقه دیگری هم بوده که خود بانک آنها را قبول کرده و مرتب پرداخت می‌شود و تا حالا موردی نبوده که کسی درخواست داشته باشد و ما رد کنیم.

وی با اشاره به تسهیلات قرض‌الحسنه و ازدواج افزود: در این بخش هم هر کس تا به حال در سایت بانک ملی ثبت نام کرده و شعب بانک ملی را به عنوان بانک پرداخت‌کننده انتخاب کرده است، تسهیلات گرفته است.

بانک ملی تسهیلات ضروری می‌دهد

رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در خراسان جنوبی گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه هم برای رفع احتیاجات ضروری بوده که پرداخت می‌شود و تسهیلات سفر هیئت دولت در دور سوم و چهارم هر چه درخواست بوده پاسخ داده شده و درخواست‌هایی که داخل استانی جمع شده چون تعداد خیلی زیاد است و مربوط به همه بانک‌ها می‌شود متاسفانه هنوز تا تامین اعتبار با هماهنگی استانداری باید در نوبت بمانند.

طیبی اضافه کرد: با استانداری هماهنگی کردیم تا این نامه‌ها را نگه داشتیم و تا زمانی که تامین اعتبار شد پرداخت کنیم.

ادامه دارد....

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول