اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

احکام متهمان اختلاس بانکی درس عبرتی برای دیگران باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در برخورد با پرونده اختلاس بانکی گفت: احکام صادر شده برای متهمان این پرونده درسی برای همه کسانی است که به اموال مردم و دولت چشم‌داشت دارند.

احکام متهمان اختلاس بانکی درس عبرتی برای دیگران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عنبرآباد با تأکید بر اینکه در زندگی نباید دچارسوءظن نسبت به دیگران شویم، اظهار داشت: اگر دچار سوءظن شویم، نمی‌توانیم انسان‌ها را آن گونه که هستند، بشناسیم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس موفق سران غیرمتعهدها در ایران افزود: همه دشمنان ایران به دنبال این بودند که این جنبش در سلامت کامل برگزار نشود اما این جنبش با سلامت کامل برگزار و مایه افتخار کشورمان شد.

دشت‌آبادی با بیان اینکه اجلاس تهران دستاوردهای بسیار بزرگی برای کشورمان داشت، گفت: این اجلاس دو دستاورد کوتاه‌مدت و بلندمدت برای کشورمان داشت که در نخستین دستاورد کشور ما دو هفته در خطوط تمام رسانه‌ها بود.

وی دومین دستاورد را سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس دانست و بیان داشت: 120 کشور با حضور خود در اجلاس انزجار و نفرت خود را نسبت به صهیونیست‌ها ثابت کردند.

دشت‌آبادی گفت: سخنان کوبنده رهبر انقلاب اسلامی در اجلاس علیه صهیونیست جایگاه بین‌المللی کشور ما را ارتقا داد.

وی عنوان کرد: اگر دبیرکل سازمان ملل در اجلاس سران شرکت نمی‌کرد سبب خشنودی آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شد و وی با حضور خود در اجلاس به آنها فهماند که ایران کشوری صلح‌طلب و خواستار دفاع از همه مظلومان جهان است.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی در برخورد با پرونده اختلاس بانکی گفت: احکام صادر شده برای متهمان این پرونده درسی برای همه کسانی است که به اموال مردم و دولت چشم‌داشت داشته باشند.

دشت‌آبادی افزود: صدور احکام قوی برای مفسدان اقتصادی و مالی پرونده فساد بانکی کشور نشان از قاطعیت دستگاه قضایی و نظام اسلامی است.

وی به قیام خونین مردم در 17 شهریور سال 57 اشاره کرد و ابراز داشت: یوم‌الله 17 شهریور نشان داد رژیم ستمگر در هیچ جای دنیا جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول