اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به جوانان سخت‌گیری نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: رؤسای بانک‌ها قانون ابلاغ شده را اجرا و از سخت گیری بی رویه به ویژه در بخش تسهیلات اشتغال جوانان خودداری کنند.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به جوانان سخت‌گیری نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، سید محمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شوش اظهار داشت: باید در پرداخت تسهیلات به جوانان در راستای ایجاد اشتغال تلاش بیشتری کرد.

وی به برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران اشاره کرد و گفت: ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تلاش‌های بسیاری برای کمرنگ جلوه دادن این رویداد مهم داشتند اما توطئه‌های آنان راه به جایی نبرد و با شکست روبرو شد.

وی افزود: حضور پرشور بیش از 120 کشور جهان در این اجلاس، تمامی توطئه های آنها را خنثی کرد.

امام جمعه شوش تأکید کرد: صهیونیسم بین‌المللی بداند تهدید نظامی دردی را دوا نمی‌کند زیرا ابتلا به سرطان جعلی بودن چیزی نیست که با قرص تهدید نظامی قابل درمان باشد.

امام به حادثه خونین 17 شهریور سال 1357 در میدان ژاله تهران نیز اشاره کرد و گفت: رژیم شاه قصد داشت تا با کشتار مردم، جلوی تشکیل حکومت اسلامی را بگیرد در حالی که هیچ چیز توان مقابله در برابر اراده خداوند را نداشت و انقلاب به برکت خون شهدا و تلاش‌های حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، رییس مذهب جعفری و جایگاه علمی و معنوی این امام همام افزود: امام صادق(ع) با توجه به مقام علمی و اخلاق پسندیده و شجاعت و سایر صفات که داشت، بزرگان زیادی از فقهای هم‌عصر وی از محضرش استفاده و احادیث و مطالب را از وی روایت کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول