اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد

تذکر به بانک مرکزی برای ایجاد اطلاعات جامع گردش مالی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی گفت: باید نظام جامع اطلاعات مربوط به گردش مالی ایجاد شود و به بانک مرکزی نیز در این زمینه تذکرات لازم را داده‌ایم.

تذکر به بانک مرکزی برای ایجاد اطلاعات جامع گردش مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با فعالان سیاسی خراسان‌رضوی در هتل گلستان مشهد، در پاسخ به سئوال خبرنگار سیاسی فارس خراسان‌رضوی مبنی بر احتمال حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد این است باید یک رقابت منطقی میان گروه‌های مختلف ایجاد شود و تفکرات مختلف در انتخابات حضور پیدا کنند و خود را در معرض انتخاب و دید مردم قرار دهند و این قضیه درباره اصلاح‌طلبان نیز صدق می‌کند و نمی‌خواهیم راه را بر حضور آنها ببندیم و اصلاح‌طلبان نیز می‌توانند با رعایت اصول و التزام به ولایت‌فقیه، در انتخابات شرکت کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: تحریم‌های اخیر اقتصادی در مسئله گرانی‌ها بی‌تاثیر نبوده است، به دلیل اینکه سبب کاهش درآمد ارزی می‌شود که این مسئله نیز به نوبه خود، افزایش قیمت ارز را به دنبال دارد، اما باید در نظر داشت که در برخی از حوزه‌ها نیز دچار خود تحریمی شده‌ایم و خوب نتوانستیم عرصه اقتصادی را مدیریت کنیم.

پورمحمدی بیان کرد: در حوزه بانکی نیز، باید نظام جامع اطلاعات مربوط به گردش مالی ایجاد شود که به بانک مرکزی نیز در این زمینه تذکرات لازم را داده‌ایم و از سوی دیگر باید بانک مرکزی بر روی تسهیلات اعطایی بانک‌ها نظارت داشته باشد که در کدام زمینه‌ها مصرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی افزود: باید از تمام اهرم‌های خود در عرصه دیپلماسی بین‌المللی نهایت استفاده را ببریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، همواره در مناسبات بین‌المللی باید عزت و کرامت خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول