اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

ارسال 905 طرح کشاورزی به بانک‌های عامل در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از ارسال 905 طرح کشاورزی تا 13شهریورماه به بانک‌های عامل در سطح استان خبر داد.

ارسال 905 طرح کشاورزی به بانک‌های عامل در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی عصر امروز در یازدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی از ارسال 905 طرح کشاورزی تا 13 شهریورماه به بانک‌های عامل در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد طرح نیازمند اعتباری بالغ بر 636 هزار و 164 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این تعداد طرح برای یک‌هزار و 739 نفر ایجاد اشتغال می‌کند، افزود: تاکنون 124 جلسه کارگروه بخش کشاورزی در شهرستان‌های استان تشکیل شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به طرح‌های مصوب شده در بانک نیز تا تاریخ 13 شهریورماه اشاره کرد و گفت: تاکنون 674 طرح به بانک رسیده که از این تعداد 448 طرح در دست بررسی و 79 طرح مصوب شده است.

هادربادی تصریح کرد: همچنین از این تعداد 114 طرح نیز انعقاد قرارداد شده و 33 پرونده برگشت خورده است.

وی تعداد طرح‌های مصوب شده بالای 30 میلیون تومان تا تاریخ فوق را 102 طرح عنوان کرد و افزود: 803 طرح زیر 30 میلیون تومان نیز تا این تاریخ مصوب شده است که برای 906 نفر می‌تواند ایجاد اشتغال کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: طرح‌های بالای 30 میلیون تومان نیز برای 833 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

هادربادی بهسازی و نوسازی اماکن دامی را از ضروریات دانست و ادامه داد: برای این مهم باید از محل تسهیلات بخش کشاورزی اقدام شود.

وی به اعتبار طرح‌های مصوب شده بالای 30 میلیون تومان اشاره کرد و یادآور شد: اعتبار این 103 طرح بالغ بر 530 هزار و 762 میلیون ریال است.

رئیس جهادکشاورزی خراسان جنوبی اعتبار طرح‌های زیر 30 میلیون تومان را نیز 105 هزار و 401 میلیون ریال عنوان کرد.

هادربادی به تاسیس و راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی اشاره کرد و یادآور شد: برای راه‌اندازی هر شرکت بالغ بر50 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول