اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان بابلسر:

عدم تخصص بانک رفاه در تبدیل وام به مسکن مهر مشکل‌ساز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان بابلسرگفت: تخصصی عمل نکردن بانک رفاه در تبدیل وام به مسکن مهر، مشکل‌ساز شده است.

عدم تخصص بانک رفاه در تبدیل وام به مسکن مهر مشکل‌ساز شد

موسی فدائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان بابلسر از سال 80 با تهیه قطعه زمینی شروع به کار کرده و توانسته تاکنون 408 واحد را در دو فاز مختلف به متقاضیان مسکن که اغلب آنها فرهنگیان هستند تحویل دهد.

وی با اشاره به اینکه 104 واحد دیگر این شرکت تعاونی تحت عنوان فاز سوم در دست اقدام است، گفت: تاکنون 95 درصد از کارهای فیزیکی این واحدها به اتمام رسیده و در صورت رفع مشکلاتی که بانک عامل(رفاه) در این زمینه بوجود آورده امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر این واحدها را به صاحبانش تحویل دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: طی بخشنامه‌ای بانک مرکزی بانک رفاه را جزو بانک‌های عامل برای ارائه وام مسکن مهر منظور کرده است اما به دلیل غیرتخصصی بودن این بانک در تبدیل وام به مسکن مهر مشکلاتی را برای شرکت‌های تعاونی ایجاد کرده است.

فدائیان خاطرنشان کرد: شرکت ما با عدم پذیرش وام دریافتی مسکن مهر مواجه است که با وجود مکاتبات مکرر در سطح شهرستان و استان و حتی تماس حضوری با وزیر راه و شهرسازی تاکنون هیچ اقدامی از سوی بانک عامل در تبدیل وام دریافتی به مسکن مهر به عمل نیامده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این امر موجب اعتراض‌های شدید اعضای این شرکت شده است، گفت: با توجه به درآمد کم فرهنگیان تقسیط وام ماهانه 400 هزار تومان بسیار مشکل بوده و این امر سبب اعتراض‌های شدید این اعضا به شرکت شده است.

رئیس شرکت تعاونی فرهنگیان بابلسر در ادامه افزود: اداره برق موظف است با توجه به تعهدات خود برای تمام تعاونی‌هایی که نسبت به احداث مسکن مهر اقدام می‌کنند تاسیسات لازم را احداث کند اما با توجه به مراجعات مکرر به مدیرعامل شرکت برق استان مازندران تاکنون هیچ‌گونه اقدامی جز واگذاری ترانس فشار قوی در این ناحیه نشده است.

وی در پایان خواستار رفع این مشکلات از سوی مسئولان ذیربط شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول