اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فناوری بانک مهر اقتصاد در گفت و گو با فارس:

بانک مهر اقتصاد با 400 میلیارد تومان سرمایه اولیه تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد گفت: بانک مهر اقتصاد با سرمایه اولیه 400 میلیارد تومان به صورت رسمی تاسیس و راه‌اندازی می‌شود.

بانک مهر اقتصاد با 400 میلیارد تومان سرمایه اولیه تاسیس می‌شود

سید مهدی حسینی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل سرمایه کنونی این مجموعه را بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: قرار است این میزان سرمایه‌گذاری با تبدیل شدن به بانک به رقمی بالغ بر 400 میلیارد تومان افزایش یابد تا بتوانیم بیشتر از گذشته در خدمت مردم و مشتریان باشیم.

وی به فعالیت 5 هزار و 565 کارمند این بانک اشاره کرد و یادآور شد:‌ نیروهای ما از مجموعه‌های توانمند و جوانی هستند که میانگین سنی‌شان  32 سال است که این جوان بودن خود به انعطاف‌پذیری این بانک و فعالیت شبانه‌روزی‌اش کمک کرده است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد با اعلام اینکه 725 تا 800 شعبه این بانک تازه تاسیس شده در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ در سطح کشور 9 میلیون و 270 هزار مشتری داریم که در مقایسه با تجربه و فعالیت طولانی مدت برخی بانک‌ها جذب این تعداد مشتری که حدود 12 درصد جمعیت کشورمان را شامل می‌شود خود یک حرکت استثنایی است.

حسینی به خبرنگار فارس گفت:‌ با احتساب خانواده‌های تحت نفوذ این مشتریان ما در جای جای کشورمان 12 میلیون گیرنده خدمات از این بانک داریم که در صدد توسعه و کیفیت‌بخشی به خدمات ارائه شده به مشتریان هستیم.

این مسئول به رشد سپرده‌گذاری‌ها در 10 سال اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: این افزایش سپرده‌گذاری‌ها نشان از اعتماد مردم به این مجموعه مالی و بانکی است که سعی می‌کند با تنوع‌ بخشیدن به فعالیت‌ها و ارائه خدمات متنوع به ویژه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای افراد کم‌در‌آمد و ناتوان جامعه سعی می‌کند نفوذ خدمات خود را گسترش دهد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد از پرداخت 980 هزار فقره تسهیلات در سال 89 خبر داد و افزود: ما به اندازه 10 سال فعالیت سایر بانک‌ها در طول یک سال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کردیم.

حسینی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ هر چند این بانک در پرداخت تسهیلات کلان ورود پیدا کرده است اما ماموریت ما خدمات‌رسانی به اقشار کم‌در‌آمد بوده به طوری که حجم عملیات بانکی ما و پرداخت تسهیلات نشاندهنده این واقعیت است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول