اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد در جاهای دیگر خرج می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با انتقاد شدید از نحوه هزینه تسهیلات بانکی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه وام‌های این استان در نقاط دیگر کشور خرج سرمایه‌گذاری و خرید املاک می‌شود.

تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد در جاهای دیگر خرج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان حدیثی از مولای متقیان در ارتباط با رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا دژ محکم انسان‌های مؤمن است که آن‌ها را از خطرات سخت مصون می‌دارد.

امام جمعه یاسوج افزود: بهترین تکیه‌گاه برای انسان‌ها ایمان و تقوا بوده که قادر است در برابر هر دشمنی انسان متقی را بیمه کند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: انسان باید سعی کند که آلوده نشده و دشمن در او رسوخ نکند و راه نفوذ دشمن را ببندد که این به دست نمی‌آید مگر با تکیه بر صبر و نماز که صبر را در تفاسیر به روزه تعبیر می‌کنند.

خطیب جمعه شهر یاسوج به قدرت بالای نماز در برابر مشکلات اشاره کرد و گفت: ائمه اطهار نیز در مقابل هر مشکلی صبر و نماز را توشه راه خود می‌کردند و این گونه موفق شدند در برابر کفار و منافقین استوار و پابرجا قد علم کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم طالقانی به مناسبت 19 شهریور سالروز وفات آن عالم ربانی، قیام 17 شهریور را نیز گرامی داشت و گفت: با تکیه بر ایام‌الله 17 شهریور و سایر روزهای بزرگ است که توانسته‌ایم انقلاب خود را حفظ کنیم.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اجلاس غیرمتعهدها را نشانه بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی در جهان دانست و گفت: برگزاری موفق این اجلاس دستاورد بزرگی داشت که تو دهنی به استکبار و صهیونیست‌ها در رأس همه این موفقیت‌ها بود.

وی با قدردانی از مسئولان برقراری امنیت این اجلاس چه در تهران و چه در دورترین نقاط ایران، ابراز داشت: استکبار به دنبال این بود که در طول اجلاس کوچکترین تنشی در کشور ایجاد شود تا به زعم خود کل این برنامه را زیر سؤال ببرد.

امام جمعه یاسوج در ادامه به مقاومت سوریه در برابر صهیونیست‌ها و تروریست‌ها اشاره کرد و افزود: حامی این عده استکبار جهانی است که تنها به دلیل مقاومت سوریه در برابر اشغالگران قدس چنین کشور مسلمانی را مورد هجمه قرار داده است.

حسینی در خطبه دوم گریزی نیز به مشکلات درونی استان کهگیلویه و بویراحمد زد و گفت: یکی از مشکلات ما در استان بی‌نظمی در هزینه‌کرد وام‌ها و تسهیلات بانکی است.

به گفته حسینی، بسیاری از کسانی که تسهیلات دریافت کرده‌اند به گونه‌ای یا قائل به پرداخت آن‌ها نیستند و یا این که این تسهیلات را در استان‌های دیگر خرج می‌کنند.

امام جمعه یاسوج افزود: برخی به عنوان سرمایه‌گذار از این استان وام گرفته‌اند ولی هنگامی که نگاه می‌کنید خواهید دید که در استان‌های دیگر ملک و املاک خریداری کرده‌اند که این جای تأسف بسیار دارد.

حسینی با ذکر این سخن که اگر تنها وام‌های پرداخت شده در کهگیلویه و بویراحمد در استان خرج می‌شد اکنون انگ محرومیت بر پیشانی آن نبود، خاطرنشان کرد: مسئولان بر روی این کارها نظارت داشته باشند و اجازه ندهند بیش از این افرادی به نام سرمایه‌گذار تسهیلات استان را خرج منافع خود کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول