اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی استان زنجان:

90 درصد مشکلات واحدهای صنعتی مربوط به بانک‌هاست

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی اتاق بازرگانی استان زنجان 90 درصد مشکلات واحدهای صنعتی را مربوط به بانک‌ها اعلام کرد و گفت: 20 درصد از این مشکلات نقدینگی و بقیه مربوط به سایر امور بانکی است.

90 درصد مشکلات واحدهای صنعتی مربوط به بانک‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن عطائیان ظهر امروز در نهمین کارگروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی استان زنجان از برگزاری جلسات متعدد کمیته صیانت از واحدهای تولیدی در پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی خبر داد و اظهار داشت: در این جلسات تصمیماتی هم برای کاهش یا حل مشکلات این واحدها اتخاذ شده است که در حال پیگیری است.

محسن عطائیان تاکید کرد: تصمیمات کمیته پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی معمولا به سمت جانبداری از واحدهای صنعتی و تولیدی است.

وی از تهیه بانک اطلاعاتی مشکلات واحدهای صنعتی در استان زنجان خبر داد و گفت: این اطلاعات برای ارائه به مسئولان در مواقع لازم جمع‌آوری شده است.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی استان زنجان 90 درصد مشکلات واحدهای صنعتی را مربوط به بانک‌ها اعلام کرد و افزود: 20 درصد از این مشکلات نقدینگی و بقیه مربوط به سایر امور بانکی است.

وی هفت درصد از مشکلات واحدهای صنعتی را مربوط به ارگان‌های اجرایی دولتی دانست و اضافه کرد: سه درصد از مشکلات احصا شده هم به سازمان تامین اجتماعی مربوط می‌شود.

عطائیان از بررسی مشکلات 103 واحد تولیدی در کمیته بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: 66 درصد از این واحدها در شهرستان زنجان، 20 درصد در شهرستان ابهر و بقیه هم در سایر شهرستان‌های استان زنجان فعالیت می‌کنند.

وی از اجرایی‌شدن اکثر مصوبات کمیته پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی استان زنجان خبر داد و گفت: اگر مصوبه‌ای هم اجرا نشده است یا به دلیل نبود مراجعه صاحب واحد صنعتی و یا عدم انجام تکالیف تعیین شده برای صاحبان واحدهای تولیدی از طرف ارگان‌های اجرایی بوده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول