اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون مازندران:

کارگروه ‌بانک توسعه در غرب مازندران فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: به زودی با هدف رسیدگی به امور کار و سرمایه‌گذاری و اشتغال کارگروه ‌بانک توسعه و تعاون در غرب استان آغاز به فعالیت می‌کند.

کارگروه ‌بانک توسعه در غرب مازندران فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، علی بابایی کارنامی عصر امروز در همایش تعاون‌گران شهرستان‌های تنکابن و عباس‌آباد اظهار داشت: محوری‌ترین بخش اصل 44 قانون اساسی بحث تعاون است و تعاون با قوانینی که دارد همه آحاد جامعه را تشویق به کار و تولید می‌کند.

بابایی تصریح کرد: بنابراین حق طبیعی همه این است تا حقوق قانونی خود و تعاون‌گر را مطالبه کنند هر چند مسئولان در این بخش در خدمت مردم هستند.

وی افزود: تمام برنامه‌های بخش تعاون برای اجرای کار بنیادی و تحقق اهداف نظام برای رسیدن به معنویات پیام مقام معظم رهبری در شعار امسال، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و ما نیز در راستای حل مشکلات بخش تعاون در این مسیر حرکت کرده‌ایم و به جای اینکه در دفاتر مدیریتی بنشینیم خودمان برای حل مشکلات و رفع موانع تعاون‌گران به سراغ ایشان می‌رویم.

بابایی با اعلام اینکه در دین مبین اسلام بسیار به اصل تعاون و همکاری سفارش شده است، گفت: روح تعاون در کشورمان بر این اصل استوار است که همه آحاد و اقشار جامعه فرصت تولید و اشتغال پایدار داشته باشند زیرا همه ما دلمان برای استقلال کشور می‌تپد تا در سایه عمران و آبادانی آن عزت‌، کرامت و عظمت انسانی همه افراد جامعه حفظ شود.

وی تصریح کرد: بنابر سفارش مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی دولت ما باید نقش و سهم 25 درصدی تعاون در کشور را محقق سازیم و این امر مستلزم پرداختن به اصل موضوع تعاون و پرهیز از حاشیه‌پردازی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان داشت: برگزاری جلسات کاربردی و کارگروه‌های تخصصی می‌تواند کمک بزرگی به ما در دستیابی به اهداف تعاون کند و از همه تعاون‌گران می‌خواهیم این جلسات و نشست‌ها را به جد پیگیری ‌کنند.

بابایی آموزش و ترویج، همکاری و تعامل مثبت را از جمله مسائل مهمی ارزیابی کرد که باید به آن‌ها توجه شود.

این مسئول استانی با اشاره به رشد تعاونی‌ها به مسائل و موانع آن، گفت: شرکت‌های تعاونی دانش بنیان رشد خوبی در استان به‌ویژه غرب مازندران داشته‌اند و از جمله مواردی هستند که توانسته‌اند در حوزه آموزش کاربردی به توانمندسازی افراد در جامعه کمک بسزایی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان درباره کار گروه‌های ویژه بخش تعاون گفت: به‌زودی با هدف رسیدگی به امور کار و سرمایه‌گذاری و اشتغال کار گروه ‌بانک توسعه و تعاون در غرب استان آغاز به فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول