اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کجور:

مجتمع‌های شبانه‌روزی کجور مقاوم‌سازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کجور از مقاوم‌سازی صددرصدی مجتمع‌های شبانه‌روزی در این بخش خبر داد.

مجتمع‌های شبانه‌روزی کجور مقاوم‌سازی شد

الیاس متاجی امروز در گفت‌وگو با‌ خبرنگار فارس در کجور اظهار داشت: بیش از یک هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و کار و دانش در کجور سال تحصیلی 92-91 را آغاز می‌کنند.

وی بیان داشت: از این تعداد دانش‌آموز 60 درصد را دختران و 40 درصد دیگر را پسران تشکیل می‌دهند و تمام امکانات آموزشی و رفاهی مورد نیاز در بخش کجور کاملا مهیا است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

متاجی تصریح کرد: زنگ آغاز تحصیلی 92-91 در این بخش ، همزمان با مدارس سراسر کشور در مدرسه ابتدایی وحدت و عصمت کجور با حضور مسئولان منطقه در راستای اجرای طرح 3-3-6 به صدا در می‌آید.

وی ادامه داد: برای نخستین‌بار در کجور توسط یک فرد خیر به نام بزرگ بالی کلنگ مدرسه ابتدایی سه کلاسه در روستای انگار به زمین زده شد و با تلاش و کوشش شبانه‌روزی تا دو ماه آینده این مدرسه به بهره‌برداری می‌رسد.

مزاجی با بیان اینکه مدارس کجور هوشمند‌سازی نیز شده‌اند، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش در بحث تجمیع مدارس به تعهداتش عمل کرد و مردم نیز در بحث آموزش و پرورش مشارکت بیشتری از خود به نمایش گذاشتند.

مدیر آموزش و پرورش کجور گفت: سال گذشته با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش مازندران به صددرصد دانش‌آموزان مستحق در کجور بن خرید لباس و کالا اهدا شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش کجور همواره سعی و تلاش خود را برای ایجاد فضایی آرام همراه با امکانات برای دانش‌آموزان کجوری به کار می‌گیرد و امسال نیز شرایط بسیار مطلوبی‌ برای تحصیل در این بخش فراهم شد.

مزاجی اظهار داشت: دانش‌آموزان کجوری استعداد و هوش بسیار بالایی دارند که قطعا در آینده شاهد حضور آنها در عرصه‌های مختلف در راستای خدمت به ایران اسلامی خواهیم بود و بنابر این آموزش و پرورش کجور از هیچ کوششی برای خدمات‌دهی به دانش آموزان این بخش دریغ نمی‌کند.

وی به نقش و جایگاه معلمان پرداخت و گفت: کار معلم انتقال دانش، آگاهی و ترویج تفکر الهی است و تکریم معلم در واقع کرنش در برابر خداوند به عنوان نخستین معلم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: معلمان مدارس در بخش کجور نیز از جمله معلمان بسیار با دانش و دلسوز هستند و با عشق و علاقه قلبی خود توجه خاصی به تعلیم و آموزش دانش‌آموزان کجوری دارند.

مدیر آموزش و پرورش کجور در پایان به سیاست‌های کلی آموزش و پرورش کجور پرداخت و ابراز داشت: پیروی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و اداره کل در راستای تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهم‌رین سیاست‌های آموزش و پرورش کجور است که در این راستا معلمان می‌توانند بر بسیاری از مشکلات غلبه کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول