اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

افزایش 14 مدرسه شاهد به مدارس استان اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای اولین بار امسال در بخش مدارس شاهد 14 مدرسه در اقصی نقاط استان اردبیل در تمام دوره‌ها به واحدهای آموزشی اردبیل افزوده شده است.

افزایش 14 مدرسه شاهد به مدارس استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طوس احمدی‌حصار ظهر امروز در دیدار مدیران مدارس خاص و قرآنی با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: امسال 17 مدرسه قرآنی دوره ابتدایی برای اولین بار با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی بیان داشت: در بخش مدارس شاهد نیز با افزایش 14 مدرسه شاهد در اقصی نقاط استان اردبیل مواجه هستیم که این امر نشانگر توجه ویژه مسئولان به ارتقای کیفیت آموزشی است.

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل به افزایش تعداد مدارس نمونه دولتی در دوره‌های راهنمایی، متوسطه و فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز 10 واحد آموزشی امسال به تعداد واحدهای استان اردبیل افزوده شده است.

این مسئول افزود: چهار واحد در مقطع راهنمایی، سه واحد در مقطع متوسطه و سه واحد نیز ویژه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

احمدی ادامه داد: در استعدادهای درخشان نیز که در سال‌های قبل هشت مدرسه بود امسال شاهد افزایش هشت واحد آموزشی دیگر نیز در این بخش هستیم که در دوره متوسطه و در شهرستان‌های گرمی، خلخال، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و ناحیه یک و دو اردبیل روی داده است.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید 3 هزار و 447 نفر بیش از سال‌های قبل وارد مدارس خاص شده‌اند و با آزمونی که بین 8 هزار و 897 نفر در بخش‌های نمونه دولتی و استعدادهای درخشان برگزار شد این تعداد وارد مدارس سمپاد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان به توسعه مدارس خاص و استعدادهای درخشان را یادآور شد و اظهار داشت: مدیران مدارس انتظار دارند سایر دستگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش در تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات قوی مدارس وارد عمل شده و امکانات و مطالبات مدیران را برآورده سازند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول