اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش بویین زهرا:

تجهیز 35 مدرسه به تجهیزات ورزشی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان گفت: در حال حاضر تنها 35 مدرسه بویین زهرا به تجهیزات ورزشی تجهیز شده‌اند.

تجهیز 35 مدرسه به تجهیزات ورزشی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی‌اصغر رجبی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان ورزشکار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تنها 35 مدرسه و مجتمع آموزشی در این شهرستان به ابزار آلات ورزشی تجهیز شده‌اند، اظهار کرد: در حوزه نوسازی و تجهیز ورزشی این شهرستان تاکنون بسیار ضعیف بوده است.

وی افزود: لازم است که در حوزه جلب مشارکت‌ها از خیران و افراد نیکوکار نیز استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه روند ساخت و بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی مخصوص نوجوانان و دانش‌آموزان به خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در تربیت دانش‌آموز رسیدگی به حال معنوی و فرهنگی آنان است.

رجبی ادامه داد: در تعالیم اسلامی بر اصل نگهداری فرزندان و نوجوانان در محیطی آرام و بدون دغدغه توجه و نگاه ویژه‌ای شده و بیان شده که نوجوان برای رشد و بالندگی نیازمند کمک است.

وی با اشاره به ساختار‌های فعلی در نظام آموزشی و پرورشی کشور عنوان کرد: لازم است که اصول مهندسی شده بر فضای آموزشی و پرورشی کشور حاکم شده تا در آن محیط دانش‌آموز بتواند علایق و استعداد‌های فراوان نهفته خویش را به مرحله ظهور برساند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا رفع برخی از مشکلات در حوزه آموزشی را از ضروریات مهم برشمرد و عنوان کرد: اگر به این مشکلات با نگاه فرصت توجه شود، می‌توان دستاورد‌های بسیاری را داشته باشد.

رجبی خاطرنشان کرد: تعالی‌بخشی به دانش‌آموز و حرکت در راستای منابع اسلامی از اهداف و مقاصد انقلاب اسلامی است که تاکنون چندان مورد عنایت مسئولان قرار نگرفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا در راستای تعمیق‌بخشی، پیوند دانش‌آموزان با فرهنگ قرآنی در مدارس ابراز کرد: توسعه مدارس قرآنی شهری و روستایی، توزیع کتابچه‌‌های ویژه آموزش قرآن و نهج‌البلاغه، تهیه بروشور‌های مختلف آموزشی و تدوین برنامه‌های مختص مدارس قرآن از جمله فعالیت‌های این اداره است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول