اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سال تحصیلی جدید

فعالیت 20 مدرسه تخصصی قرآن در استان مرکزی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز فعالیت 20 مدرسه تخصصی قرآن در مقطع ابتدایی همزمان با سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

فعالیت 20 مدرسه تخصصی قرآن در استان مرکزی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید مجتبی طباطبایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه تمرین آمادگی بازگشایی مدارس و استقرار پایه ششم ابتدایی در اراک اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید 20 مدرسه تخصصی قرآن در استان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که از این تعداد پنج مدرسه در اراک خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان‌های خمین، شازند و ساوه دو مدرسه و در شهرهای کمیجان، محلات، نراق، فراهان، تفرش، دلیجان، خنداب، زرندیه و آشتیان هر کدام یک مدرسه تخصصی قرآن راه‌‌اندازی خواهد شد.

به گفته وی دانش‌آموزان با حضور در این مدارس علاوه بر ساعت رسمی درس قرآن، 2 تا 6 ساعت در هفته معارف، شایستگی‌ها و مهارت‌های تکمیلی قرآن را فرا می‌گیرند.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به دروس قرآنی داشته و در این راستا طرح‌های مختلف قرآنی را به مرحله اجرا درآورده است.

گفتنی است تمرین آمادگی بازگشایی مدارس و استقرار پایه ششم ابتدایی امروز همزمان با سراسر کشور در مدرسه مهر اراک برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول