اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فردوس خبر داد

آغاز به کار دو مدرسه قرآنی در شهرستان فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس از آغاز به کار دو مدرسه قرآنی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

آغاز به کار دو مدرسه قرآنی در شهرستان فردوس

سیدمهدی علیپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم و همچنین ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه مدارس قرآنی در سطح شهرستان فردوس ایجاد می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر تعداد سه مرکز دارالقرآن در سطح شهرستان فردوس فعال و دو مدرسه قرآنی نیز از ابتدای مهرماه سال جاری در شهرستان فردوس آغاز به کار می‌کند تا با تربیت دانش‌آموزان قرآنی گامی موثر در ارتباط با تحقق منویات رهبری برداشته شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس افزود: ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت دینی کودکان و نوجوانان نقش به سزایی در رشد و تعالی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مفاهیم آموزنده قرآن نیز تاثیر عمیقی بر روح و جان انسان دارد.

 

*احداث 12 مدرسه با اعتبار 4 میلیارد تومان در فردوس

علیپرست تصریح کرد: در دولت نهم و دهم تعداد 12 مدرسه با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون تومان در سطح شهرستان فردوس احداث شده است.

وی با اشاره به وجود تعداد 103 مدرسه در شهرستان فردوس یادآور شد: در حال حاضر تعداد 25 مدرسه در سطح شهرستان فردوس نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از اجرای طرح مهر در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: همه مدارس سطح شهرستان فردوس برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌شوند تا جذابیت لازم برای ورود دانش‌آموزان به مدرسه ایجاد شود.

علیپرست افزود: در پروژه مهر، همه مدارس شهرستان فردوس زیباسازی، رنگ‌آمیزی، محوطه‌سازی و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی رفع نقص می‌شود که برای این پروژه تاکنون بیش از 50 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول