اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

اتاق بازرگانی اصفهان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی مدرسه می‌سازد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان، یک باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی می‌سازد.

اتاق بازرگانی اصفهان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی مدرسه می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، خسرو کسائیان اظهار داشت: هیئت نمایندگان اتاق اصفهان در راستای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان ساخت یک باب مدرسه تا سقف 3 میلیارد ریال را به تصویب رساند.

وی اضافه کرد: فعالان اقتصادی استان اصفهان نیز که تمایل دارند در این امر خیر سهیم باشند، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به اتاق اصفهان برای انجام این پروژه ارائه کنند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار پرداخت بدهی شرکت‌های دولتی به شرکت‌های خصوصی شد و گفت: براساس آمار ارائه شده به اتاق بازرگانی 55 شرکت استان اصفهان از دولت بیش از 150 میلیارد تومان طلب دارند و پرداخت این بدهی می‌تواند بخشی از مسائل واحدهای استان را برطرف کند.

*خصوصی‌سازی عامل مهم در افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی

محمود اسلامیان، نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه گفت: اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی مورد تاکید رهبری و مردم است و تا زمانی که این اصل به خوبی اجرا نشود نمی‌توان شاهد توسعه اقتصادی در کشور بود.

وی خصوصی‌سازی اقتصاد را عامل مهم در افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی برشمرد و افزود: اصل 44 قانون اساسی به درستی اجرا نشد و دولت با در اختیار داشتن 60 درصد سهام شرکت‌های واگذار شده در قالب 40 درصد سهام عدالت و 20 درصد سهام دولت توانسته مدیریت شرکت‌ها را در اختیار خود نگه دارد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نقش تشکل‌های تخصصی اقتصادی را در عرصه اقتصاد مهم و اثرگذار دانست و گفت: موازی‌کاری تشکل‌ها می‌تواند توان آنها را در رفع مسائل و مشکلات اعضا کاهش دهد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول