اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

احداث 13 مدرسه جدید در منطقه عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از احداث 13 مدرسه جدید در منطقه عسلویه خبر داد.

احداث 13 مدرسه جدید در منطقه عسلویه

به گزارش ‌خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: توسعه، عمران، آبادانی و رشد ایران اسلامی یکی از اهدافی است که در سال‌های اخیر دولت خدمتگزار در مسیر آن گام برداشته و خدمات ارزنده‌ای با این رویکرد به مردم ارائه داده است.

وی افزود: خدمات دولت در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و در زمینه‌های مختلف اقدامات جهادی به منظور رفع نیازها و خواسته‌های مردمی صورت گرفته و نمره قبولی رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت در سال پایانی خدمات دولت از افتخارات بزرگ دولت محسوب می‌شود.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه آگاهی مردم از خدمات دولت از اهمیت بالایی برخوردار است خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید به نحوی منعکس‌کننده خدمات دولت باشند و نمایشگاه دستاوردهای هشت ساله دولت که با همکاری مدیران اجرایی در عسلویه برگزار شد تاثیر مهمی در اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم در این زمینه دارد.

نادری به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بر خلاف فضاسازی رسانه‌های غربی و معاند نظام اسلامی قبل از برگزاری این اجلاس شاهد آن بودیم که اجلاس تهران در کمال امنیت و آرامش و استقبال سران بسیاری از کشورها برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران دستاوردهای خوبی برای ایران اسلامی و دیگر کشورهای شرکت کننده در این اجلاس داشت و علاوه بر نشان دادن اقتدار ایران، خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان و دنیای استکبار کشیده شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه گفت: کسب مقام اولی اداره آموزش و پرورش عسلویه طی سه‌ سال متوالی در بین تمام دستگاه‌های اداری شهرستان کنگان، نشان از جدیت همه اقشار به ویژه فرهنگیان این خطه دارد و از تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان تقدیر می‌کنیم.

نادری با تاکید بر اینکه اداره آموزش و پرورش عسلویه در سال‌های اخیر در عرصه‌های علمی موفقیت‌های حائز اهمیتی داشته، افزود: رشد قبولی در مقطع متوسطه و کسب رتبه برتر در این مقطع، رتبه اول قبولی کنکور در استان از افتخارات آموزش و پرورش عسلویه است و نشان از جهت‌گیری صحیح فرهنگیان و دانش‌آموزان این خطه در فراگیری علم و دانش دارد.

وی از آمادگی کامل عسلویه برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای شروع بانشاط سال تحصیلی جدید اندیشیده شده است.

نادری تصریح کرد: احداث 13 مدرسه جدید در منطقه عسلویه از مهم‌ترین اقداماتی است که طی سال جاری محقق می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول