اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل بانک صادرات کشور

ساخت نخستین مدرسه 12 کلاسه در منطقه زلزله‌زده اهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرعامل بانک صادرات کشور عملیات اجرایی ساخت مدرسه 12 کلاسه شهدای بانک صادرات کشور در منطقه محروم و آسیب‌دیده از زلزله اخیر آغاز شد.

ساخت نخستین مدرسه 12 کلاسه در منطقه زلزله‌زده اهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدرضا پیشرو، مدیرعامل بانک صادرات ایران ظهر امروز در این مراسم، اجرای این مجتمع آموزشی 12 کلاسه را با امکانات جانبی برای دانش‌آموزان این منطقه هدیه‌ای با مشارکت و به نمایندگی از 50 هزار نفر کارکنان بانک صادرات ایران در اقصی نقاط کشور اعلام کرد.

وی با اشاره به تجربه اتحادیه انجمن‌های اسلامی شبکه سراسری بانک صادرات کشور در ساخت مدارس در مناطق محروم و آسیب‌دیده از زلزله بم، گرگان اظهار امیدواری کرد که این مدرسه در عرض 9 ماه به بهره‌برداری رسیده و مردم این منطقه از مزایای آموزشی مناسب بهره‌مند شوند.

پیشرو هدف از اجرای این طرح را اظهار همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله‌زده ارسباران و ترویج سنت حسنه مدرسه‌سازی برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان مناطق محروم اعلام و اظهار امیدواری کرد که با تداوم این کمک‌ها شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح‌ها باشیم.

رضا صدیقی فرماندار اهر نیز در این مراسم با تقدیر از این اقدام خداپسندانه مدیریت و کارکنان بانک صادرات ایران در اقصی نقاط کشور اظهار امیدواری کرد که با کمک خیران شاهد بازسازی اماکن عمومی، مساجد، مدارس و سایر مکان‌های عام‌المنفعه باشیم.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول