اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید

97 مدرسه قرآنی فعالیت خود را در کرمان آغاز می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:‌‌ در سال تحصیلی جدید‌ 97 مدرسه قرآنی فعالیت خود را در کرمان آغاز می‌کنند.

97 مدرسه قرآنی فعالیت خود را در کرمان آغاز می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهائی ظهر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان در کرمان با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید سال ویژه‌ای است، اظهار داشت: این سال تحصیلی را مثل جریان پرواز یک هواپیما می‌دانیم که در اول مهر ماه در فرودگاه مهر به سلامت به زمین نشیند.

وی افزود: در اول مهر سال جاری پایه ششم ابتدائی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند و از کتاب‌های این دوره رونمایی می‌شود.

شیخ‌بهائی ابراز داشت: آموزش و پرورش از عهده انجام کارهای سخت به خوبی بر می‌آید، زیرا از نیروهای توانمندی برخوردار است و ادارات مختلف برای سیستم مدیریتی خود از فرهنگیان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در آغاز شروع سال تحصیلی جدید هستیم خطاب به مدیران روابط عمومی‌ها گفت: کار شما اطلاع‌رسانی است و بر این اساس نقش بسیار مهم و حساسی در ادارات بر عهده شما قرار دارد.

شیخ‌بهائی بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حاصل زحمات افراد زیادی است که با آن درگیر بوده‌اند تا امروز این اتفاق انقلابی به وقوع پیوست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ویژ‌گی روابط عمومی در دستگاه‌ها این است که فرا حوزه‌ای عمل کند و ارزش و جایگاه روابط عمومی‌ها به تمام سیستم متصل است و عامل اتصال بخش‌های مختلف به هم هستند.

شیخ‌بهائی افزود: ما بر طبق قانون مکلف هستیم تا دو سال آینده بی‌سوادی را از سطح استان کرمان و کشور جمع کنیم.

وی گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه مکلف هستیم که 50 درصد دانش‌آموزان در مقطع متوسطه را به مراکز فنی و حرفه‌ای سوق بدهیم و 50 درصد دیگر در مقاطع نظری مشغول به تحصیل باشند.

شیخ‌بهائی عنوان کرد: تربیت بدنی در آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، زیرا بر اساس تحقیقات به عمل آمده زیربنای مرکز قهرمان پروری در کشور را در مدارس ابتدائی می‌دانند.

این مقام مسئول ابراز داشت: روابط عمومی‌ها ذاتا یک جریان با نشاط و شاداب هستند و این نشاط را به همه جا منتقل می‌کنند.

شیخ‌بهائی عنوان کرد: برگزاری جشن شکوفه‌ها در روز 29 شهریور ماه در سراسر استان الزامی است این جشن برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدای که به همراه خانواده خود حضور دارند هر چه با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم بازگشایی مدارس باید در مدارس ابتدائی سراسر استان کرمان برگزار شود و به همین منظور نمایندگانی از استان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در تمام شهرستان‌ها حضور دارند.

شیخ‌بهائی افزود: در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش 40 سند تحولی در حال تهیه است.

وی بیان کرد: 97 مدرسه قرآنی در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز می‌کنند و این مدارس جدای از 501 مدرسه قرآنی است که در ساعت خارج از برنامه رسمی مدارس و در نوبت عصر فعالیت دارند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول