اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش البرز خبر داد

بهره‌برداری از 3 مدرسه در شهرستان البرز

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز از بهره‌برداری 3 مدرسه در این شهرستان در مهرماه جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 3 مدرسه در شهرستان البرز

محمدحسین تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: به همت خیرین شهرستان البرز یک دبستان 10 کلاسه در این شهرستان در حال ساخت و راه‌اندازی است که تا پایان فصل پاییز در منطقه فاز نخست شهرداری شهرستان البرز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: به لحاظ مهاجرپذیر بودن این شهرستان، نیازهای بسیاری از جمله کمبود فضاهای آموزشی در مناطق و شهرک‌های جدید شهرستان البرز احساس می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز تصریح کرد: صنعتی بودن این شهرستان و حضور شرکت‌های صنعتی فراوان در این منطقه موجب شده، دانش‌آموزان به رشته‌های فنی تمایل داشته باشند.

تقوی با اشاره به ناکافی بودن هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان البرز افزود: از مسئولان شرکت‌های صنعتی می‌خواهیم در راستای احداث هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای پیش‌قدم شوند و زمینه تحصیل دانش‌آموزان مستعد این شهرستان را فراهم آورند.

وی اظهار کرد: هنرستان مگ‌الکتریک و هنرستان صلحا از جمله فضاهای آموزشی تازه تأسیس فاز یک شهرداری شهرستان البرز به حساب می‌آید که به همت و با حمایت مالی خیرین ساخته شده است.

این مسئول ادامه داد: مدرسه امام رضا (ع) در شهرک شریف‌آباد، مدرسه حجاب در روستای پیریوسفیان و هنرستان مبین در شهر محمدیه از جمله پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان البرز است که در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تقوی افزود: تعداد چهار مدرسه نیز در این شهرستان در مرحله مقاوم‌سازی به سر می‌برد تا امنیت لازم برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود.

وی اضافه کرد: بهبود فضاهای ورزشی مدارس یکی دیگر از فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان البرز در عرصه ورزشی است که با اعتبارات در نظر گرفته شده، بهسازی فضاهای ورزشی تمام مدارس شهرستان البرز انجام می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز استفاده از مصالح مناسب برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از برخورد دانش‌آموزان با تجهیزات ورزشی را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: هوشمند‌سازی مدارس این شهرستان در دست اجرا است و برخی از مدارس نیز تاکنون هوشمند شده‌اند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول