اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز کانون پرورش فکری آبادان خبر داد

برگزاری مسابقه دو ومیدانی در مصلای آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آبادان به ‌مناسبت هفته کودک از برگزاری مسابقه دو ومیدانی در مصلای آبادان خبر داد.

برگزاری مسابقه دو ومیدانی در مصلای آبادان

فاطمه زیرک قشقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به‌مناسبت هفته کودک از 15 تا 20 مهرماه، کانون شماره دو پرورش فکری کودکان و نوجوانان آبادان برنامه‌های مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به عمده برنامه‌های هفته کودک افزود: کارگاه خط، کارگاه کاردستی، کارگاه حشرات و زیست شناسی، کارگاه خط، مسابقات مهیج بازی برای دختران، و مسابقات دو و میدانی برای پسران مقاطع کودک و نوجوان از عمده برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این کانون در هفته کودک است.

مسئول مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آبادان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی هدف‌گذاری برای تدارک برنامه‌های هفته کودک تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های تدارک دیده شده ایجاد فضایی شاد و مفرح همراه با هیجان برای دختران و محیطی رقابت‌انگیز توأم با نشاط برای پسران است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های هفته کودک برای دختران و پسران عضو کانون به‌مدت یک هفته به‌صورت روزانه برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان را در آزمونی بانشاط به رقابت وامی‌دارد.

قشقایی با اشاره به کارگاه حشره‌شناسی کانون خاطرنشان کرد: به‌طور مثال این کارگاه در راستای شناساندن حشراتی نظیر زنبور عسل به کودکان و آشنایی با نحوه خانه‌سازی و تولید عسل آنها فراهم دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه این کانون پرورش فکری پذیرای سنین شش تا 16 سال است، گفت: مسابقه دو ومیدانی پسران در مصلای آبادان برگزار و علاقمندان به این مسابقه می‌توانند هر چه سریع‌تر برای این مسابقه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول