اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم خبر داد

برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در قم

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم از برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در استان قم خبر داد.

برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در قم

محمد مخلصی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ رضوی گفت: دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با موضوع یک تصویر از یک حدیث به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به قرابت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و تأثیرگذاری استان قم در برگزاری جشن‌های دهه کرامت این جشنواره هم‌زمان با ایام دهه کرامت در استان قم برگزار خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم ادامه داد: در حال حاضر بیش از 800 اثر به مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم ارسال شده است.

مخلصی تصریح کرد: در این جشنواره کودکان با توجه به مضامین حدیث نقاشی کشیده و به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم ارسال می‌کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه و برگزاری همایش تجلیل از آثار ارسالی به جشنواره 28 شهریور ماه هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در استان قم برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: تشکیل دبیرخانه کمیته برنامه‌ریزی، علمی و اجرایی نمایشگاه، ارائه فراخوان و توزیع پوستر جشنواره در سراسر کشور و... از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای برگزاری جشنواره رضوی است.

مخلصی با اشاره به برنامه‌های تخصصی این کانون در جشنواره امام رضا(ع) عنوان کرد: فراگیر شدن فعالیت‌های مراکز کانون‌ها با موضوع سیره رضوی در فرآیند اجرایی جشنواره،‌ برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نشست موضوعی از دیگر اقدامات قابل اجرا در این جشنواره است.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم اذعان داشت: آثار ارسالی نیز در قالب نمایشگاه و ‌کارگاه‌های هنری در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: علاقمندان به شرکت در جشنواره رضوی می‌توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه به کانون پرورش فکری استان قم ارسال کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول