اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری دهدشت عنوان کرد

بی‌توجهی مدیران کهگیلویه‌ای به امور فرهنگی

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی به خصوص برای کودکان و نوجوانان در کهگیلویه مهجور مانده، گفت: متاسفانه مسئولان کهگیلویه‌ای به اهمیت کار فرهنگی پی نبرده‌اند.

بی‌توجهی مدیران کهگیلویه‌ای به امور فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فرحناز رحیمی عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه آثار و دست ساخت‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی اولیا و همچنین بازدیدکنندگان از کاردستی‌ها و آثار تهیه شده به وسیله کودکان و نوجوانان عضو کانون می‌باشد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه در سال‌های گذشته توانسته تاثیر مثبتی بر نوع نگاه عامه مردم به فعالیت‌های کانون پرورشی داشته باشد، ابراز داشت: این کار علاوه بر آشنایی اولیا با فعالیت‌های کانون، باعث تشویق و ترغیب اعضا به دنبال کردن کارهای هنری نیز می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه از اولیا و نیز مسئولان انتظار می‌رود که از فعالیت‌های کانون حمایت بیشتری داشته باشند، اضافه کرد: قطعا هرچه مسئولان از فعالیت‌های کانون حمایت کنند تاثیر مثبت آن را در آینده فرزندان و نیز بالا رفتن سطح فرهنگی جامعه خواهیم دید.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت ابراز کرد: از اولیا و نیز مسئولان انتظار می‌رود که نسبت به فعالیت‌های کودکان خود و نیز کلاس‌های اوقات فراغت که فرزندان خود را ثبت‌نام می‌کنند با حساسیت و وسواس بیشتری عمل کنند.

رحیمی در ادامه با اشاره به مکان نامناسب و نیز فضای فیزیکی محدود کانون پرورش فکری دهدشت تصریح کرد: تا به حال رایزنی‌های زیادی با مسئولان در زمینه تاسیس مرکز شماره دو کانون دهدشت داشته‌ایم که متاسفانه حمایت‌های آنان فقط در حد حرف بوده و هیچ گونه همکاری مساعدی در این زمینه نداشته‌اند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی به خصوص برای کودکان و نوجوانان در کهگیلویه مهجور مانده، خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان کهگیلویه‌ای به اهمیت کار فرهنگی پی نبرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان در زمینه ساخت و تجهیز مرکز شماره دو کانون پرورش فکری دهدشت با احساس مسئولیت بیشتر وارد شوند و حمایت‌های آنان فقط در حد شعار باقی نماند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول