اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری دومین دوره جشنواره ملی نمایشنامه‌خوانی رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی گفت: دومین دوره جشنواره ملی نمایشنامه‌خوانی رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره جشنواره ملی نمایشنامه‌خوانی رضوی

راضیه باباخانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی نمایشنامه‌خوانی رضوی، امسال نیز مانند سال گذشته در مشهد برگزار می‌شود و استاندار خراسان‌رضوی نیز قول مساعد داده‌‌اند که در این جشنواره حضور یابند.

باباخانی گفت: نخستین دوره جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی در سطح ملی سال گذشته برگزار شد و استقبال بسیار خوبی نیز از آن انجام شد و مسئولان کانون را ترغیب کرد تا در سال جاری برای دومین بار متوالی این جشنواره را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: این جشنواره در روزهای 31 شهریورماه و اول مهرماه برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی افزود: هفته گذشته، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی، میزبان گروهی از کودکان و نوجوانان لبنانی بود که در قالب گروهی با عنوان کشافه‌المهدی به مشهد اعزام شده بودند.

باباخانی عنوان کرد: هدف اصلی از اعزام این گروه به مشهد، افزایش تبادلات فرهنگی میان دو کشور ایران و لبنان در رده کودکان بود و به فضل الهی، نتایج بسیار خوبی داشت و کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی نیز، تجربیات ارزشمندی را در اختیار این گروه قرار داد.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی اظهار کرد: هم‌چنین مسئولان حراست تمام کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌رضوی، با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور، امروز نشستی را در محل هتل دیپلمات مشهد برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول