اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام:

«دارا و سارا» به کودکان ایلامی امانت داده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: عروسک‌های «دارا و سارا» به کودکان ایلامی امانت داده می‌شود.

«دارا و سارا» به کودکان ایلامی امانت داده می‌شود

علی‌اشرف صندوق‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های موجود و ابلاغ شده قرار است عروسک‌های ملی دارا و سارا به کودکان ایلامی به صورت امانت داده شود.

وی ادامه داد: طرح ارائه و امانت‌دهی عروسک‌های دارا و سارا در شورای فرهنگی کانون استان ایلام مطرح شده که قرار است دور تازه امانت‌دهی این عروسک‌ها در تعداد دیگری از مراکز ایلام از سر گرفته شود.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس این دستگاه فرهنگی مصمم است عروسک‌های دارا و سارا را به بچه‌هایی که به بازی با آنها علاقه‌مند هستند به صورت امانت واگذار کند.

صندوق‌آبادی تصریح کرد: در کنار این فعالیت، کودکان و نوجوانانی که بازی با دارا و سارا را به خوبی درک می‌کنند به عنوان جایزه نیز عروسک مذکور را دریافت می‌کنند.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: این دستگاه فرهنگی برنامه‌های مختلفی را در حوزه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز عروسک‌های دارا و سارا در مراکز بخش‌های سراب‌باغ و لومار به صورت امانت به بچه‌ها سپرده شده بود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول