اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری آبادان خبر داد

حضور دانش‌آموزان آبادانی در دوره‌های آموزشی کانون‌های فکری

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری آبادان گفت: 313 کودک و نوجوان آبادانی در کلاس‌های کانون‌های پرورش فکری آبادان شرکت کرده‌اند.

حضور دانش‌آموزان آبادانی در دوره‌های آموزشی کانون‌های فکری

مازیار محمد‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان آبادان در تابستان جاری با برگزاری کلاس‌های مختلف نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفال و بازیگری تئاتر 313 کودک و نوجوان را آموزش داده‌اند.

وی افزود: 179 نفر در کلاس‌های نقاشی، 24 نفر در کلاس‌های بازیگری تئاتر و 22 کودک و نوجوان در رده سنی (الف تا د) یا 6 تا 16 سال شهرستان آبادان برای گذراندن دوره سفال در فصل تابستان سال جاری در شهرستان آبادان نام‌نویسی و شرکت داشته‌اند.

مسئول امور فرهنگی کانون‌های پرورش فکری آبادان با اشاره به دیگر دوره‌های آموزشی گفت: به سبب تخصصی بودن دوره آموزشی عکاسی 9 نفر از دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

محمد‌زاده در پایان گفت: این کلاس‌ها تا اواخر مردادماه ادامه داشته و آمار اعلام شده فوق مربوط به عضو‌‌های متغیر کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان آبادان است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول