اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورشی فکری خراسان‌شمالی:

فارس تاثیر گذارترین خبرگزاری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی از خبرگزاری فارس به عنوان تاثیر گذارترین خبرگزاری یاد کرد.

فارس تاثیر گذارترین خبرگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدعلی ارکانی‌فرد عصر چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی اظهار کرد: این خبرگزاری به خاطر ویژگی‌هایی چون فراگیری و سرعت به شایستگی توانسته جایگاه واقعی خود را در بین سایر رسانه کسب کند.

وی تاکید کرد: خبرگزاری فارس با منش ولایت‌مدارانه خود توانسته است در عرصه تبلیغاتی نقش مؤثری در برابر تهاجمات بیگانگان ایفا کند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی میان مسئولان و مردم هستند، اظهار کرد: باید رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق درد دل مردم را به گوش مسئولان رسانده و با صداقت و امانت سخنان مسئولان را به گوش مردم برسانند.

وی  اظهار امیدواری کرد تا با توجه به جایگاه رسانه‌ها و تاثیرگذاری آن در حوزه کودک و نوجوان فرهنگ‌سازی در ابعاد مختلف انجام شود.

ارکانی‌فرد همچنین ضمن ابراز رضایت از نحوه اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: به نوبه خود از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه در خراسان‌شمالی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول