اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی:

برای مانوس کردن نسل جدید با ائمه معصوم تلاش شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: باید برای تربیت قرآنی کودکان و مانوس کردن آنها با ائمه معصوم بیش از پیش تلاش شود.

برای مانوس کردن نسل جدید با ائمه معصوم تلاش شود

فریدون مصطفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این کانون با اجرای برنامه‌، جشنواره و مسابقات مختلف در راستای پرورش صحیح فرزندان گام برمی‌دارد و در این راه همکاری رسانه‌های جمعی برای اجرا و پوشش برنامه‌های ابتکاری می‌تواند به نتیجه‌بخشی اقدامات کمک کند.

وی به چاپ و انتشار نشریه رضوی توسط کانون اشاره کرد و گفت: از سه سال پیش اقدامات چاپ و انتشار این روزنامه به صورت کشوری آغاز شده است که خوشبختانه کودکان و نوجوانان از آن استقبال خوبی به عمل آورده و از مطالعه آن لذت می‌برند.

مصطفوی ادامه داد: برای تحقق یافتن تربیت قرآنی نسل جدید در 10 سال گذشته با همکاری این کانون و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی جشنواره‌هایی با محوریت امام رضا(ع) برپا می‌شود که سال جاری هم به نیت امام هشتم در هشت استان از جمله سیستان بلوچستان، تهران، قم، مشهد، شیراز، خوزستان، مازندران و آذربایجان‌غربی جشنواره‌هایی با موضوع امام‌رضا(ع) برپا می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی به برگزاری جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در دو بخش نقاشی و عکاسی اشاره کرد و بیان داشت: کودکان و نوجوانان مقاطع سنی مختلف می‌توانند از مناطق گوناگون کشور آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی به آمادگی لبنان برای شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: امیدواریم از این کشور آثار خوبی به دبیرخانه رسیده و به مقام‌های برتر دست پیدا کنند، لیکن در سال‌های آینده برای برپایی جشنواره در سطح بین‌المللی با حضور هنرمندان کشورهای دیگر اهتمام می‌شود.

مصطفوی با اظهار به اینکه در حاشیه جشنواره نمایشگاهی از آثار رسیده برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت در این جشنواره فرصت بسیار مغتنمی برای هنرمندان اعم از نونهالان و بزرگسالان است و همچنین عکس‌های برگزیده پس از داوری توسط کانون چاپ شده و به نمایشگاه راه می‌یابند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان برای تلاشی که در راستای نهادینه شدن فرهنگ رضوی در جامعه دارند، اظهار داشت: بعد از تصویب در شورای فرهنگ عمومی در همه مدارس استان هر هفته یک روز دعای ویژه امام‌رضا(ع) قرائت می‌شود که این اقدام حرکتی سازنده برای شناساندن این امام به دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول