اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری آبادان:

4 کانون پرورش فکری آبادان هفته کودک را به تصویر می‌کشند

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری آبادان گفت: چهار کانون پرورش فکری آبادان با تکیه بر شعار جهانی امسال برنامه‌‌های متنوعی را در هفته جهانی کودک برگزار می‌کند.

4 کانون پرورش فکری آبادان هفته کودک را به تصویر می‌کشند

مازیار محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان آبادان با تکیه بر شعار جهانی کودک، خانواده و حماسه ملی برنامه‌‌های متنوعی را در هفته جهانی کودک برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال هفته جهانی کودک از 15 مهرماه با شعار فوق آغاز و تا 21 مهر ادامه دارد، افزود: در همین راستا کانون پرورش فکری آبادان در روز 17 مهرماه با شعار تربیت، کودک و بازی مجری برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری است.

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری آبادان ادامه داد: برنامه‌های تنظیم شده در هفته کودک با همکاری همه اعضای ثابت و متغیر کانون و در رده سنی " الف تا دال"  اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تعداد کانون‌های فکری شهرستان آبادان گفت: چهار کانون در شهرستان آبادان با حضور دو مربی فرهنگی، یک نفر مسئول و یک مربی هنری برای هر پایگاه در منطقه فعالیت‌های گوناگون هنری، فرهنگی، دینی و قصه‌خوانی را ویژه نوجوانان و خردسالان اجرا می‌‌کند.

محمدزاده افزود: فعالیت کانون‌های پرورش فکری در فصل زمستان نیز با دعوت از دانش‌آموزان و اولیای مدارس برای حضور در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی ادامه دارد.

وی در پایان اظهار کرد: اعضای ثابت پایگاه‌ها در رده‌های سنی مختلف در سال تحصیلی نیز در کلاس‌ها حضور داشته و فعالیت‌های خود را به طور مستمر ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول