اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد

اختصاص هزینه ساخت فیلم سینمایی به کانون پرورش فکری کودکان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه هنرمندان شهرستانی در اوج گمنامی آثار بزرگی را خلق می‌کنند، از اختصاص هزینه ساخت یک فیلم سینمایی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر خبر داد.

اختصاص هزینه ساخت فیلم سینمایی به کانون پرورش فکری کودکان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سیدصادق رضایی صبح امروز در مراسم اکران فیلم «نقطه آبی کمرنگ» ساخته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: با به نمایش درآمدن چنین فیلمی در این استان ابتدا باید از مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکر کرد زیرا چنین هنرمندانی را شناسایی کرده و به‌کار گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه گفته شده که این فیلم بدهی‌هایی نیز دارد افزود: تمامی بدهی‌های این فیلم توسط دفتر مرکزی پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اذعان داشت: آنچه در کانون در پی آن هستیم این است که بیشتر از هنرمندان شهرستانی استفاده کنیم زیرا با جسارت دست به خلق آثار زیبا و هنرمندانه‌ای می‌زنند و اگر نیمی از استانها چنین آثاری را ارائه دهند همان چیزی است که ما خواستار آن هستیم.

وی عنوان کرد: زبان این فیلم جهانی است و در هر کجای جهان می‌توانند این فیلم را نقد کنند زیرا طبق اصول فیلمنامه‌نویسی یک فیلم باید با حذف دیالوگ هم مفهوم خود را برساند و این ویژگی در این اثر پدیدار بود.

رضایی بیان داشت: 31 استان دیگر نیز باید با الگوگیری از این استان آغاز به ساخت فیلم‌های این‌چنینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه امکانات نباید در تهران زندانی شود تصریح کرد: برای تشویق هنرمندان بوشهری هزینه ساخت یک فیلم سینمایی را تا پایان امسال از طرف دفتر مرکزی به کانون پرورش و فکری کودکان استان بوشهر اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول