اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

فضاسازی شهری حلقه مفقوده برنامه‌های هفته دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی فضاسازی شهری را حلقه مفقوده برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این موضوع فقط وظیفه شهرداری نیست بلکه همه دستگاه‌های مدیریتی باید در این راستا فعالیت کنند.

فضاسازی شهری حلقه مفقوده برنامه‌های هفته دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حبیب شهسواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی این استان و اقشار مختلف مردم باید در راستای به تصویر کشیدن نقش خود در سال‌های جنگ تحمیلی گام بردارند تا به طور شایسته حق‌ مطلب در مورد فرماندهان و رزمندگان سلحشور ادا شود.

وی با اظهار به اینکه شاید این تصور وجود دارد که مطرح کردن این قبیل موارد ریاکاری است، ادامه داد: تلاش برای نمایاندن حماسه‌ها و دلاورمردی‌های جوانان‌ در هشت سال دفاع مقدس به هیچ عنوان ریا نبوده و با حفظ خلوص نیت باید در این راستا گام برداشته شود چراکه نقش این استان از هر چهار استان درگیر جنگ به مراتب شاخص‌تر بود.

شهسوار حلقه مفقوده در برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس را فضاسازی شهری عنوان کرد و گفت: این موضوع فقط وظیفه شهرداری نیست بلکه همه دستگاه‌های مدیریتی باید در راستای ایجاد فضای معنوی و معطر به بوی شهدا گام بردارند و در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

وی با اشاره به اینکه در 2 هزار پایگاه آذربایجان‌غربی برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس برپا می‌شود، ادامه داد: در این پایگاه به صورت کلان و شاخص 100 عنوان برنامه تدارک یافته و اجرا می‌شود که برپایی آن بر عهده پایگاه‌های سطح استان گذاشته شده و با حضور نیروهای مردمی رنگ و فضای متفاوت‌تری به خود می‌گیرد.

شهسواری به برگزاری تئاتر خیابانی در دو شهرستان اشاره کرد و گفت: این تئاتر در دو سناریوی مشخص با مشارکت هنرمندان جوان و انقلابی با موضوع‌های مناسبی به اجرا در می‌آید که امیدواریم از سوی اقشار مختلف جامعه استقبال شود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: اعزام راویان دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و تبیین جایگاه زنان در طول برنامه‌های متنوع از دیگر برنامه‌های تدارک یافته برای گرامی‌داشت این ایام است.

وی به برپایی یک نمایشگاه در سال گذشته با مشارکت دستگاه‌های مختلف در محل پارک ائل‌لر باغی ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده بیش از 500 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند که امسال در محل پارک جنگلی ارومیه با تنوع بیشتری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول