اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام صدا و سیمای خراسان‌رضوی:

اصحاب رسانه باید ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل سوم انقلاب معرفی کنند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام صدا و سیمای خراسان‌رضوی گفت: اصحاب رسانه باید ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل سوم انقلاب معرفی کنند.

اصحاب رسانه باید ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل سوم انقلاب معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رحمان فغان در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در پاسخ به خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی به ‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس ممکن است بعد از دهه فجر در رتبه دوم باشد، تصریح کرد: زمان زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که با جنگ تحمیلی رو به ‌رو شدیم و این در حالی است که در هشت سال دوران دفاع‌ مقدس حتی یک وجب از این سرزمین جدا نشد.

فغان ادامه داد: فعالان رسانه‌ای باید برای گرامیداشت ایثارگران دوران هشت سال دفاع‌ مقدس به ‌صورت ویژه به انعکاس این امر مهم بپردازند.

قائم‌مقام صدا و سیمای خراسان‌رضوی تاکید کرد: باید نسبت به فعالیت‌های گذشته خود در رابطه با انعکاس ارزش‌های دفاع مقدس نگاه متفاوت داشته باشیم و به‌ طور جدی برجستگی‌هایی را که از آن اطلاع داریم به نسل سوم انقلاب معرفی کنیم.

رویکرد تمام برنامه‌های رادیویی با محوریت موضوع دفاع مقدس

محمد آصفی‌یزدی، معاون صدای خراسان‌رضوی در ادامه این جلسه اظهار کرد: در بخش رادیو روزانه برنامه‌ای با عنوان «مدرسه عشق» که متعلق به ایثارگران است به‌ صورت ویژه و زنده پخش می‌شود.

معاون صدای خراسان‌رضوی افزود: هفت مسابقه با موضوع دفاع مقدس با حضور ایثارگران به ‌صورت روزانه پخش می‌شود و در این رابطه حتی ایثارگرانی که قادر نیستند در برنامه حضور داشته باشند، مانند افرادی که قطع نخاع هستند، تدابیر خاصی در نظر گرفته شده که با آنان تلفنی ارتباط برقرار کنیم.

آصفی ادامه داد: هفت نمایش بلند رادیویی در هفت شب با موضوع دفاع مقدس در پایان برنامه‌های شبکه پخش خواهد شد.

وی در مورد این هفت نمایش گفت: این نمایش‌ها برگرفته از کتاب خاطرات شهید نظرنژاد و شهید بابانظر است که به مخاطبان عرضه می‌شود.

معاون صدای خراسان‌رضوی تصریح کرد: رویکرد تمام برنامه‌ها با محوریت هفته دفاع مقدس است و در این هفته تمام برنامه‌های رادیویی با این موضوع تولید می‌شود.

تولید و پخش برنامه‌‌ها در هفته دفاع مقدس به‌ صورت ویژه است

علیرضا آئینی‌دار، معاون سیمای خراسان‌رضوی در ادامه افزود: در هفته دفاع مقدس به‌ صورت ویژه تولید و پخش برنامه داریم.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس هر روز یک فیلم سینمایی با موضوع هفته دفاع مقدس خواهیم داشت که ساعت 14:15 پخش می‌شود.

آئینی‌دار در مورد تولید برنامه‌های مستند شبکه خراسان‌رضوی گفت: هر روز یک مستند در رابطه با دفاع مقدس داریم که ساعت 19 پخش می‌شود.

معاون صدای خراسان‌رضوی یادآور شد: برای اینکه کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس ارتباط برقرار کنند در بخش انیمیشن نیز برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: برنامه‌های صبحگاهی با ویژه‌برنامه «حدیث دل» ساعت 6:15 با توجه به وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا شروع می‌شود.

آئینی‌دار گفت: مستندی 13 قسمتی با عنوان «سخن عشق» با همکاری سپاه امام رضا و بنیاد شهید استان تهیه و پخش می‌شود، هم‌چنین ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «هشت قدم» و دیگر برنامه‌ها به تناسب این ایام به‌ صورت ویژه‌نامه تولید می‌شود.

سیدشجاع مرتضوی، معاون خبر خراسان‌رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: حوزه اطلاعات و اخبار در رابطه با هفته دفاع مقدس پوشش کافی برای انتشار و انعکاس اخبار مربوط را خواهد داشت.

مرتضوی ادامه داد: تولید گزارش‌های ویژه‌ای شامل ایثارگران اعزام شده از مشهد به دفاع مقدس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول