اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش

مدیران مدارس ابتدایی قم گردهم آمدند

خبرگزاری فارس: گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی استان قم با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در قم برگزار شد.

مدیران مدارس ابتدایی قم گردهم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدیران مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه قم، پیش از ظهر امروز در سالن سینما تربیت گردهم آمده و به هم اندیشی در خصوص مسائل موجود در زمینه تربیت صحیح دانش آموزان این مقطع سنی و نیز بررسی راهکارهای جدید برای ارتقای سطح کیفی آموزش در این دوره پرداختند.

در ابتدای این همایش، مجیده مولایی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم به سخنرانی پرداخت و بخشی از مسائل موجود در این حوزه را به اطلاع شرکت کنندگان و نیز مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش رساند.

ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بهانه‌ای بود تا دقایقی چند از این مراسم به مداحی اهل بیت(ع) به ویژه بانوی بزرگوار اسلام اختصاص یابد که این امر توسط یکی از مدیران باسابقه مدارس استان قم اجرا شد، ضمن اینکه دکلمه‌ای در ارتباط با مظلومیت حضرت زهرا(س) نیز توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت شد.

در ادامه این گردهمایی چند تن از مدیران مدارس ابتدایی نواحی مختلف استان قم به طرح مشکلات و مسائل موجود در حوزه آموزش ابتدایی پرداختند و درخواست‌ها و سئوالات معلمان و مدیران استان قم را در زمینه ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان به اطلاع مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش رساندند.

محمدحسین امین جعفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این گردهمایی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به آمادگی استان قم برای تشکیل کلاس‌های پایه ششم ابتدایی از مهرماه سال جاری گفت: نیازهای مربوط به این مسئله شامل کمبود نیروی انسانی است که باید با همکاری معلمان و نیز مساعدت وزارت آموزش و پرورش برطرف شود.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز در پایان این گردهمایی سخنرانی کرد و با اشاره به ضرورت الگو قرار گرفتن معلمان و مدیران برای دانش‌آموزان ابراز کرد: حضور کادر آموزشی و تربیتی مدارس در مراسم صبحگاه به این مسئله کمک می‌کند.

وی افزود: ضروری است که معلمان و مدیران مدارس به تمام بندهای موجود در سند تحول در نظام آموزش و پرورش کشور آگاه بوده و با این رویکرد، خود را آماده تغییرات در نظر گرفته شده کنند زیرا نخستین گام در اجرای تحول در آموزش و پرورش، تغییر نگاه معلمان و مدیران است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول