اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب:

مدارس بناب آماده راه‌اندازی و اجرای پایه ششم ابتدایی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب از آغاز اجرای نظام جدید 3-3- 6 از مهر امسال خبر داد و گفت: مدارس بناب آماده راه‌اندازی و اجرای پایه ششم ابتدایی است.

مدارس بناب آماده راه‌اندازی و اجرای پایه ششم ابتدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محرم حسن‌زاده ظهر امروز در حاشیه اولین  نشست ستاد پروژه مهر 91 در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این شهرستان با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از نظر فضا و نیروی انسانی مشکلی ندارد، خواستار همکاری و تعامل بیشتر اولیاء و ادارات با مدارس شد.

وی تصریح کرد: تغییر نظام آموزشی باید همراه با تفکر، تدبیر، برنامه‌ریزی و تعامل همه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و اولیای دانش‌آموزان صورت پذیرد.

حسن‌زاده همچنین از تشکیل 350 کلاس آموزشی در تابستان سال‌جاری برای دانش‌آموزان شهرستان بناب خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 6‌ هزار دانش‌آموز در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: دو واحد کانون فرهنگی هنری، دو واحد دارالقرآن، 44 مدرسه قرآنی و 35 پایگاه تابستانی در این شهرستان آماده برگزاری طرح تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بناب نیز در این جلسه با تشریح جزئیات بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از اعضای کمیته‌های تخصصی و مدیران خواست که بازگشایی مدارس با اهتمام بیشتر و در محیطی شاد و با نشاط انجام شود. 

نورعلی آیین ادامه داد: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی آموزش و پرورش، مدارس و سایر نهادها و اولیاء محترم در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن بازگشایی مدارس در اول مهرماه، ستاد بازگشایی مدارس شهرستان تشکیل و برنامه‌های پروژه مهر آماده اجرا شده‌اند.

وی گفت: این ستاد به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی تمام فعالیت‌ها و تمهیدات مقدمات بازگشایی مدارس، براساس پنج محور سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی تشکیل می‌شود. 

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 117 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول