اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش راور

مدارس ابتدایی راور از شیفت خارج شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور گفت: مدارس ابتدایی شهرستان راور از شیفت‌بندی خارج شدند.

مدارس ابتدایی راور از شیفت خارج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، علی علی‌آبادی ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی شهرستان راور با تبریک گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر به رونمایی از سند تحول آموزش و پرورش در آذر ماه سال گذشته اشاره کرد.

 وی اظهار داشت: در راستای تحول در آموزش و پرورش که خواست مقام معظم رهبری است، اقدامات مؤثری چون خارج کردن مدارس ابتدایی از شیفت صورت گرفت.

علی علی‌آبادی افزود: در سال تحصیلی آینده نظام آموزشی جدید "3-3-6" استقرار می‌یابد.

وی به تجربه پیشکسوتان فرهنگی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات از سوی آنها شد و ابراز داشت: برای انجام اقدامات بزرگ به کمک پیشکسوتان فرهنگی نیازمندیم.

فرماندار راور نیز در این آیین با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: افتخار و سربلندی امروز ما به برکت خون شهدا و معلمان با اخلاص همچون شما پیشکسوتان فرهنگی است که اجر و پاداش معلمان کمتر از خون شهیدان نیست.

محمدرضا شریفی ابراز داشت: معلمان با قلم و بیان خود بر خلوص نیت در عمل و اخلاق‌مداری و تربیت انسان‌های مخلص و شهدا تلاش می‌کنند.

به گزارش فارس در پایان این مراسم به قید قرعه به 12 نفر از فرهنگیان کمک هزینه سفر مشهد و به تعدادی از اصحاب رسانه بازنشسته فرهنگی لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول