اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

عملیات عمرانی برای آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی بر اساس رویکرد مدیریت شهری و در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام می‌شود.

عملیات عمرانی برای آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام می‌شود

علی ‌بند علیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به خدمات شهرداری برای جلب رضایت شهروندان گفت: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی بر اساس رویکرد مدیریت شهری و در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام می‌شود.

شهردار فرون‌آباد افزود: عملیات آسفالت معابر سطح شهر با هدف سهولت تردد وسایل نقلیه و پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی به هنگام بارش نزولات آسمانی آغاز شده است.

وی ضمن تاکید بر اجرای عملیات تراشه و روکش آسفالت با کیفیت مطلوب افزود: عملیات پخش آسفالت معابر سطح شهر به صورت دستی در حال انجام است.

علیان ادامه داد: تمامی فعالیت‌های عمرانی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده‌روسازی، مرمت پل‌های فلزی، همسطح‌سازی دریچه‌ها و ... از اولویت‌های شهرداری است.

شهردار فرون‌آباد خاطرنشان کرد: نقاط حفاری شده توسط شرکت‌های آب، برق و گاز در پیاده‌رو و سواره‌روهای معابر مورد بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ با تلاش حوزه فنی و عمران شهرداری فرون‌آباد عملیات روکش و مرمت آسفالت معابر سطح شهر به صورت دستی آغاز شد و پخش آسفالت به صورت دستی اکنون در بلوار شهدای شهر در حال انجام است و در ادامه شاهد پخش آسفالت در سایر معابر شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول