اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

اختصاص 10 درصد اعتبارات عمرانی کرمان به شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: 10 درصد اعتبارات عمرانی کرمان به شهرداری‌های این استان اختصاص یافت.

اختصاص 10 درصد اعتبارات عمرانی کرمان به شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده بعد از ظهر امروز در حاشیه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شورا چند مصوبه داشت که طرح تفصیلی شهرستان فاریاب یکی از این مصوبات است.

وی افزود: مدیرعامل شرکت عمران علوی کرمان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان به ارائه گزارشی از وضعیت محور گردشگری هفت باغ کرمان پرداخت و مقرر شد، مدیریتی واحد طرح توسعه و نگهداری هفت باغ را اداره کند.

تکلوزاده تصریح کرد: همچنین کار گروهی با محوریت معاون عمرانی استاندار و با عضویت شهرداران کرمان و ماهان، شرکت عمران علوی، اداره کل مسکن و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری باید برای طرح توسعه و نگهداری هفت باغ تشکیل شود و طرح را آماده و به استاندار ارائه کند تا به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: استاندار کرمان در زمینه طرح توسعه و نگهداری هفت باغ تأکید کرد که فعالیت‌ها در این منطقه به صورت واحد و نه مجزا انجام شود تا بهتر و سریع‌تر بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.

تکلوزاده ابراز داشت: در مصوبه دیگر شورای مذکور قرار شد تا 10 درصد از اعتبارات عمرانی استان کرمان برای شهرداری‌ها اختصاص داده شود که از این مقدار 50 درصد به شهر کرمان و بقیه به دیگر شهرداری‌های استان بر اساس جمعیت اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه مصوبه اختصاص 10 درصد از اعتبارات عمرانی استان کرمان برای شهرداری‌ها مربوط به اعتبارات سال آینده است، عنوان کرد: اگر در سال جاری اعتبارات به مازاد درآمد برسد، این مصوبه لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول