اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد

تسریع در اجرای پروژه‎های عمرانی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: پروژه‎های عمرانی شهر زنجان به سرعت اجرا شود.

تسریع در اجرای پروژه‎های عمرانی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه دیدار استاندار با اعضای شورای شهر زنجان اظهار داشت: تعامل مثبتی بین شهرداری‎ها، اعضای شورا و دستگاه‏های اجرایی استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه توسعه استان زنجان و عمران و آبادی آن گام‎های بزرگی برداشته شده است، خاطر نشان کرد: حجم گسترده‏ای از اعتبارات برای اجرای پروژه‎های عمرانی اختصاص یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه با اختصاص اعتبارات قابل توجهی پروژه‏‌ها و طرح‎های بزرگی در استان زنجان در دست اجرا است، اضافه کرد: تعداد زیادی از طرح‏ها نیز به بهره‎برداری رسیده است.

وی در زمینه شهرداری زنجان با تاکید بر تسریع در انتخاب شهردار تصریح کرد: چند ماه است که شهرداری زنجان با سرپرست اداره می‎شود و باید به سرعت شهردار انتخاب شود.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر در فصل کاری شهرداری‎ها قرار داریم، ادامه داد: با از دست دادن این فرصت‎ها مشکلاتی در شهر به وجود می‏‌آید که نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

وی همچنین به تسریع در انجام پروژه‎های عمرانی در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: تعدادی از پروژه‎های ویژه و تاثیرگذار در شهر زنجان وجود دارد که از سال گذشته آغاز شده است و باید تا پایان سال مالی جاری به پایان برسد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه به منظور اجرای پروژه‎های عمرانی در استان زنجان اعتبارات ویژه‎ای در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تا پایان کار دولت دهم این پروژه‎ها به بهره‎برداری می‎رسد.

در ادامه جلسه فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه فرمانداری شهرستان زنجان همواره با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان همکاری دارد، خاطرنشان کرد: در زمینه انتخاب شهردار نیز باید یک موضع ارشادی داشته باشیم و این امر به معنی دخالت در انتخاب شهردار نیست.

عباس راشاد با اشاره به اینکه عزتی از سرمایه‎های بزرگ استان زنجان است که باید در استفاده از این سرمایه حساسیت داشته باشیم، اضافه کرد: اگر در انتخاب شهردار یک روز تأخیر شود این امر به ضرر شهر است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول