اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

409 پروژه عمرانی در کردستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بیش از 409 طرح عمرانی و خدماتی در هفته دولت در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

409 پروژه عمرانی در کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اردوان نوسودی در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی روستای قبا سرخ از توابع بخش مرکزی شهرستان بیجار اظهار داشت: این طرح‌ها با هزینه‌ای بیش از 130 میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر بخش‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با عنایت دولت خدمتگزار در چند سال اخیر اعتبارات عمرانی و توسعه استان از رشد مناسبی برخوردار بوده است و در این رابطه در سال‌جاری نیز بیش از 8 هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به استان اختصاص یافته است.

نوسودی تصریح کرد: این میزان اعتبار در مقایسه با سنوات گذشته دو تا سه برابر افزایش یافته که این روند موجب شتاب بیشتر طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی در کردستان شده است.

وی به تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی استان برای اتمام پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: در بسیاری از زمینه‌ها دستگاه‌های اجرایی با جدیت و تلاش مضاعف توان خود را برای اجرای پروژه‌ها به کار بسته‌اند و در این راستا عملاً استان به کارگاه بزرگ عمرانی در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان تصریح کرد: گازرسانی روستایی، احداث و آسفالت راه‌های روستایی و بین‌شهری، طرح‌های کشاورزی، مخابراتی، آموزشی و خدماتی در مناطق شهری و روستایی استان از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت در کردستان بوده است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول