اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دالاهو:

21 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار دالاهو گفت: به‌مناسبت هفته دولت 21 پروژه عمرانی با اعتبار 5700 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

21 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی هاشمی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمت به مردم در برابر عظمت و ایثارگری‌های شهدا ناچیز است و خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم و ولایت‌پذیری، به دولت‌های نهم و دهم نزدیک است.

هاشمی‌نیا ضمن اعلام برنامه و پروژه‌های افتتاح شده شهرستان دالاهو، تاکید کرد: پروژه‌های افتتاحی امسال در هفته دولت از نظر تعداد و اعتبار نسبت به هفته دولت در سال گذشته 57 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، آموزشی، راه روستایی، آب‌رسانی و طرح هادی روستایی است.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: اعتبارات این پروژه‌ها از بخش مختلف ملی، استانی، اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ستاد حوادث تامین شده که این طرح‌ها شامل پروژه آب‌رسانی سرتختگاه گهواره، کلنگ‌زنی جایگاه CNG  گهواره، آسفالت راه‌های روستایی بیامه، بروند، قلقله، طرح هادی روستاهای گوشکری و داراب از توابع دهستان بیونیچ و روستاهای بیامه سفلی، توت‌شامی، بریه‌خانی، احداث کانال آبیاری سرچقا، کانال بالاجوب، کامران، قوچی‌باشی، انتقال آب دوشمیان و افتتاح مدرسه 12 کلاسه خلیج فارس بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش تقویت بنیان خانواده و تجلیل از منتخبان آن، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های انجام شده در هفته دولت امسال بوده است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول