اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

ایجاد سازمان عمران سواحل به ساماندهی دریا کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: استقرار سازمان عمران سواحل به ساماندهی دریا کمک شایانی می‌کند.

ایجاد سازمان عمران سواحل به ساماندهی دریا کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، جواد واحدی صبح امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان بیان داشت: مشکلات متعدد شهرستان در مباحث امنیتی برعهده نیروی انتظامی است و از این رو نیروی انتظامی در جامعه بسیار مظلوم واقع شده است.

فرماندار محمودآباد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در وصف نیروی انتظامی مبنی بر اینکه "ماموران نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند" خاطرنشان کرد: حضور نیروی انتظامی در کنار هر حادثه‌ای باعث آرامش روحی و روانی جامعه می‌شود.

وی از اهتمام ویژه نماینده شهرستان محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و تمام مسئولان در تقویت نیروی انتظامی خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که همواره برای این نیروی پرتلاش دردسر ساز است، مقوله دریاست که معتقدیم دریا نیازمند یک معاونت ویژه در سازمان گردشگری به نام سازمان عمران سواحل است.

واحدی خواستار استقرار هر چه زودتر این سازمان شد و افزود: در کنار راه‌اندازی این سازمان، فرهنگ‌سازی مناسبی نیز باید از سوی رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات در استفاده مناسب مردم از دریا صورت پذیرد.

رئیس شورای تامین شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تدابیری اتخاذ شده که سازمان عمران سواحل هرچه زودترشکل بگیرد تا دریا ساماندهی مناسبی شود.

فرماندار محمودآباد ابراز امیدواری کرد همه اعضای شورای تامین همچون گذشته در کنار فرماندهی جدید نیروی انتظامی هستیم و امیدواریم بالاترین امنیت در سطح شهرستان در سایه تعامل شکل بگیرد.

واحدی با تبریک به فرماندهی انتظامی مازندران به علت این انتخاب خاطرنشان کرد: فرمانده جدید در گذشته با روحیه بسیار خوب با ارباب رجوع برخورد کرده و رضایت‌مندی مردم از این انتخاب مشهود است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول