اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و امام جمعه دیلم

6 پروژه عمرانی، فرهنگی در شهر امام حسن افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان و امام جمعه دیلم، شش پروژه عمرانی، فرهنگی در شهر امام حسن افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

6 پروژه عمرانی، فرهنگی در شهر امام حسن افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم ظهر امروز در این آیین گفت: این پروژه‌ها شامل عملیات اجرایی خط انتقال و شبکه توزیع آب به روستای شیرونک، فاز دو و سه پارک ساحلی و خیابان شیلات امام حسن، طرح مرغداری 30 هزار قطعه‌ای روستای بویرات و قنات و افتتاح خانه عالم در امام حسن بود.

عبدالرضا علی‌نیا در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی بخش امام حسن افزود: امام حسن از نقاط گردشگری شهرستان دیلم و استان بوشهر است که باید این صنعت در این بخش تقویت شود.

وی بیان داشت: در این ارتباط 10 میلیارد ریال تنها به شهرداری امام حسن و 5 میلیارد ریال برای اجرای پروژه پارک ساحلی این  شهر اختصاص یافته است.

امام جمعه دیلم نیز در آیین افتتاح خانه عالم امام حسن گفت: کارهای عمرانی بدون توسعه فرهنگی معنا ندارد و باید توسعه فرهنگی مدنظر مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی‌بوشهری افزود: در ساخت خانه‌های عالم باید معماری اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: خدماتی که دولت نهم و دهم در طول دوران عمر باعزت خود انجام داد موجب شد تا رهبر معظم انقلاب دولت احمدی‌نژاد را دولت پرکار نامیده که این مدال افتخار برای دولت نهم و دهم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم نیز در این آیین گفت: خانه عالم در بخش امام حسن با اعتبار بیش از 450 میلیون ریال و به مساحت 170 مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسین شیخی افزود: احداث خانه عالم و استقرار روحانی موجب توسعه فرهنگی این مناطق می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی  دیلم نیز در آیین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال و شبکه توزیع آب روستای شیرونک گفت: کل اعتبار این پروژه 4 میلیارد ریال است که تاکنون یک میلیارد ریال آن مصوب شده است.

قاسم غریب‌پور افزود: این پروژه 13.5 کیلومتر است که در مدت کمتر از شش ماه به اتمام می‌رسد و حدود 15 خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بخشدار امام حسن نیز گفت: جشن برقدار کردن روستاها در روستای شیرونک انجام شد و امسال نیز جشن آب‌دار شدن همه روستاهای شهرستان دیلم گرفته می‌شود.

معاون شهردار امام حسن نیز در کلنگ‌زنی فاز دو و سه پارک ساحلی و خیابان شیلات امام حسن گفت: پارک ساحلی با بیش از چهار هکتار و به مساحت یک‌هزار مترمربع احداث می‌شود.

حبیب‌‌الله مالکی افزود: این طرح شامل پیست دوچرخه‌سواری، نمازخانه، چمن مصنوعی سرویس بهداشتی و حمام و اعتبار آن 50 میلیارد ریال است.

وی بیان داشت: طول پروژه خیابان شیلات هزار و 200 متر و با اعتبار 2 میلیارد ریال احداث می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم نیز در آغاز عملیات اجرایی طرح مرغداری 30 هزار قطعه‌ای روستای بویرات گفت: اعتبار این پروژه 5 هزار و 152 میلیون ریال است که بخشی توسط بخش خصوصی و بخشی از آن با تسهیلات بانکی تامین شده است.

شاپور خشنود افزود: دو واحد مرغداری دیگر در شهرستان دیلم قرار است در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

در پایان این مراسم مسئولان دیلم و بخش امام حسن با یکی از خانواده شهدا و ایثارگر بخش امام حسن دیدار کردند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول