اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

62 پروژه عمرانی در بویراحمد اجرایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، 62 پروژه عمرانی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

62 پروژه عمرانی در بویراحمد اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با حضور مرتضی رهنما معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، 62 پروژه عمرانی با اعتبار 378 میلیارد و 386 میلیون ریال در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی هفت پروژه به نمایندگی طرح‌ها و پروژه‌های این شهرستان در یاسوج، افزود: از مجموع این پروژه‌ها 59 پروژه با اعتبار 331 میلیارد و 386 میلیون ریال افتتاح شد.

محمد الفونه اظهار داشت: سه پروژه با اعتبار 47 میلیارد ریال هم کلنگ‌زنی شد.

وی تصریح کرد: شهرداری یاسوج هفت پروژه افتتاحی با اعتبار 132 میلیارد ریال و یک پروژه با اعتبار 10 میلیارد ریال کلنگ‌زنی داشت.

به گفته فرماندار بویراحمد، آبفای روستایی چهار پروژه افتتاحی با اعتبار37 میلیارد و 275 میلیون ریال، ورزش و جوانان یک پروژه افتتاحی با اعتبار 30 میلیارد و 724 میلیون ریال داشت.

الفونه ابراز داشت: در بخش کشاورزی 11 پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 570 میلیون ریال و یک پروژه با اعتبار 23 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 847 نفر هم‌ کلنگ‌زنی شد.

فرماندار بویراحمد، چهار پروژه راه و شهرسازی با اعتبار 36 میلیارد ریال، چهار پروژه کتابخانه عمومی با اعتبار 380 میلیون ریال، یک پروژه امور عشایر با اعتبار 306 میلیون ریال و چهار پروژه دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان برشمرد.

وی ادامه داد: چهار پروژه با اعتبار 11 میلیارد ریال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، چهار پروژه با اعتبار هزینه شده 34 میلیارد و 102 میلیون ریال مربوط به نوسازی مدارس، 15 پروژه دهیاری‌ (خدمات روستایی) با اعتبار 12 میلیارد و 629 میلیون ریال و یک پروژه بهزیستی با اعتبار 39 میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاحی و یک پروژه بهزیستی با اعتبار 14 میلیارد ریال کلنگ‌زنی از دیگر پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار بویراحمد گفت: این پروژه‌ها به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با حضور تعدادی از مدیران استانی و مسئولان محلی افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول