اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور رئیس جمهور

2 طرح صنعتی و عمرانی در سیرجان افتتاح ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه کنسانتره فولاد ایرانیان سیرجان فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

2 طرح صنعتی و عمرانی در سیرجان افتتاح ‌می‌شود

شهباز حسن‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: نخستین پروژه بخش خصوصی در بخش صنعت و معدن پروژه تولید 2 میلیون تن کنسانتره در سال توسط بخش خصوصی در شرکت صنعتی ومعدنی گل‌گهر سیرجان است که فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد به پایان رسیده است، افزود: کارخانه فولاد ایرانیان کار تولید آزمایشی را از شهریور آغاز کرده و تاکنون 20 هزار تن کنسانتره تولید کرده است.

حسن‌پور بیان داشت: این پروژه و دو پروژه دیگر در سیرجان توسط شرکت هولدینگ خاورمیانه اجرا می‌شود و فاز دیگر این شرکت تولید 2 میلیون تن کنسانتره است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم پروژه سوم هولدینگ خاورمیانه که گندله 2 میلیون تنی است تا سال 93 به بهره‌برداری برسد.

وی شرکت هولدینگ خاورمیانه را یک شرکت موفق در کشور نام برد و گفت: بیشتر متخصصانی که در وزارت صنایع و معادن تاکنون بازنشسته شده‌اند جذب این شرکت شده و این شرکت از تجربه 30 ساله این افراد استفاده می‌کند.

حسن‌پور تصریح کرد: این شرکت 10 پروژه در حال اجرا در استان کرمان دارد که سه پروژه آن در سیرجان و دو پروژه آن در شهرستان بردسیر در حال اجرا است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با اشاره به اینکه بیشترین سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در استان کرمان صورت پذیرفته است، گفت: این کارخانه نخستین کارخانه کنسانتره فولاد بخش خصوصی در کشور است که از ابتدای کار توسط نیروهای بومی به عرصه اجرا رسیده است.

فرماندار سیرجان نیز ضمن تأیید خبر حضور رئیس جمهور در سیرجان اظهار داشت: حضور محمود احمدی‌نژاد برای افتتاح کارخانه 2 میلیون تنی کنسانتره فولاد ایرانیان سیرجان قطعی شده است.

محمدعلی توحیدی افزود: قرار است رئیس جمهور یک ‌هزار و 500 واحد مسکن مهر سیرجان را نیز افتتاح کند.

به گزارش فارس، سفر احمدی‌نژاد فقط به شهرستان سیرجان در استان کرمان انجام می‌گیرد و وی برنامه‌ای برای دیدار و گفت‌وگو با مردم ندارد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول