اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار‌ مرکزی صورت گرفت

بهره‌برداری از 13 طرح عمرانی در شازند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی 13 طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی در شازند به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 13 طرح عمرانی در شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی ‌در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: امروز ایران کانون توجه جهان قرار گرفته و این نشان‌دهنده جایگاه و اقتدار ایران اسلامی است.

ابوالقاسم نصراللهی با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد و سخنرانی مقام معظم رهبری در این اجلاس بیان داشت: مقام معظم رهبری بار دیگر با فرمایشات حکیمانه و مقتدرانه خود اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

وی این رویداد را از رویدادهای ویژه و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیاری از دشمنان انقلاب تلاش داشتند این اجلاس در تهران برگزار نشود و یا حضور مقامات این کشورها را کمرنگ کنند ، اما امروز می‌بینیم اجلاس جنبش غیر متعهد با حضور بیش از 120 کشور جهان به میزبانی تهران برگزار شد که این تاکنون در تاریخ اجلاس این جنبش بی‌سابقه بوده است.

معاون سیاسی استاندار مرکزی اظهار داشت: به رغم تبلیغات کاذبی که دشمنان برای عدم حضور سران کشورها در این اجلاس داشتند، شاهد حضور شخصیت‌ها و سران برجسته بسیاری از این کشورها هستیم که این حضور، نشان‌دهنده اقتدار و عظمت ایران اسلامی در برقراری روابط بین‌المللی است.

گفتنی است در این مراسم 13 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 780 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای عباس‌آباد، هشت طرح مخابراتی، راه‌اندازی ساختمان بانک تجارت، کافی‌شاپ سراب عباس‌آباد، آسفالت راه روستایی عنبرته- حصارمحمدیه و آسفالت بلوار ورودی بازنه بخشی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در این مراسم بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول