اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده بم و ریگان در مجلس

25 طرح عمرانی خدماتی در ریگان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان بیش از 25 طرح در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید.

25 طرح عمرانی خدماتی در ریگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ فرماندار ریگان بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌‌برداری از 25 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: طرح آب آشامیدنی منطقه رضوانیه با اعتبار 4.5 میلیارد تومان و بهره‌مندی 820 خانوار بهره‌برداری شد.

وی گفت: جاده روستایی تقی‌آباد به طول 1.5 کیلومتر و اعتبار 150میلیون تومان اعتبار امروز به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این طرح بیش از 153 روستا از نعمت راه مناسب برخوردار شدند.

برزنگ خاطرنشان کرد: همچنین امروز باکس بتنی احیا و مرمت قنات روستای حجت‌آباد بخش گنبکی شهرستان ریگان به طول 500 متر و با اعتبار 110میلیون تومان بهره‌برداری شد که با افتتاح این طرح بیش از 70 هکتار از اراضی این روستا آبیاری می‌شوند.

وی بیان داشت: امروز بعد از گذشت هشت سال بر اثر خشکسالی که قنات روستای بدرآباد چهگواری کاملا خشکیده شده بود با تلاش‌های جهاد کشاورزی و با اعتبار 30 میلیون تومان مجددا احیا و آبدهی آن آغاز شد و با آب آن قنات بیش از 65 هکتار از اراضی زیر پوشش آبیاری قرار می‌گیرند.

فرماندار ریگان با اشاره به افتتاح طرح لوله‌گذاری روستای شریک‌آباد به طول 2 هزار متر و با اعتبار 500 میلیون ریال افزود: با افتتاح این لوله‌گذاری بیش از 80 هکتار از اراضی زیر پوشش آبیاری قرار می‌گیرد و از هدر رفت 65 درصدی آب جلوگیری می‌شود.

برزنگ با بیان اینکه سایت تلفن روستای محمدآباد سرحدی با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، گفت: با افتتاح این طرح بیش از 15 روستا از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: همچنین ساختمان دانشگاه پیام نور واحد ریگان با زیربنای یک‌ هزار و 815 متر مربع و با اعتبار 1.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ریگان افزود: دفتر پست بانک روستای محمدآباد سرحدی با اعتبار 18میلیون تومان، سیستم آبیاری تحت فشار بلوار جمهوری اسلامی شهر ریگان به طول 25 کیلومتر و با اعتبار 600 میلیون تومان، سالن ورزشی مدرسه زینب کبری شهرستان ریگان با اعتبار 500 میلیون تومان و بهره‌مندی بیش از 200 دانش‌آموز و همچنین سیستم آبیاری تحت فشار روستای تهرود افتتاح شد.

برزنگ گفت: امروز 15 خانه عالم، مسجد و خانه قرآنی با حضور نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید که تعدادی از این منازل کلید آنها تحویل روحانی مستقر در این روستا شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول